Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest KnustGutt
Skrevet

Er nettopp blitt slutt mellom oss, men jeg hadde aldri trodd at jeg skulle bli så knust. Hun sier at hun trenger tid for å finne seg selv. Visst har vi hatt problemer men jeg var egentlig sikker på at vi kunne fått det til. Jeg skjønner henne egentlig godt , og det er sikkert lurt å få litt tid på seg. Men skulle bare ønske at hun kunne innse at hun aldri kommer til å finne en som elsker henne så høyt som meg.

Noen som har noen tips om hvordan jeg kan få henne tilbake eller få henne til å angre? Vet ikke om målet er å få henne tilbake eller kun å vise at hun gjorde feil..Er bare så ufattelig lei meg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi henne tid. Om hun vil ha deg kommer hun.

Men det gjør vondt. Grusomt vondt. :klem:

Skrevet

Sannsynligheten er jo ganske stor for at hun kan komme til å finne noen som kan elske henne like høyt som du angivelig gjør, så det er jo ikke noe vits i å prøve å få henne til å tro.

Du får henne lettest tilbake ved å respektere valgene hennes. La henne finne seg selv. Kommer hun tilbake, så kommer hun tilbake.

Gjest KnustGutt
Skrevet

Jeg vet jeg bør gi henne tid og det skal jeg. Jeg respekterer valget hennes. Vi skal snakke sammen nå ikveld... Lurer bare på om det er noe jeg kan si....

Gjest KnustGutt
Skrevet

Er det ingen som har noe råd på hva jeg skal si eller hvordan få henne tilbake? Det må jo være noen som har vært i samme situasjon eller noen som har lyktes p få tilbake xen....

Skrevet (endret)

for det første, kom deg ut å sjekk opp damer.. (klisjè ja men det får deg til å få fokus på noe annet enn den ENE jenta som absolutt er 100x bedre enn alle andre jenter.. tro meg det er hun ikke..) Trenger ikke gjøre noe du ikke vil, men du får iallefall kjenne på hvordan det er å være ute på markedet og at du faktisk kan sjekke opp andre jenter.

#2 La hu få tid på seg uten at du maser og tjater.. jo mer du gjør det jo mer driver du henne fra deg.. Akkurat nå er du i en håpløs situasjon der du jager og jager og har alle følelser i verden som du ikke får returnert.

Vi gutter har en tendens til å fokusere sinnsykt på den ENE jenta vi er i parforhold til, og når det tar slutt så er det som om verden raser sammen og vi bare MÅ ha DEN jenta. Vi analyserer alle sms'er og samtaler etter tegn om at hu egentlig vil tilbake men noe stopper henne. Og spør venner og kjente om tips og råd for hvordan man skal gå frem. Prøv og se på hva som fikk hun til å like deg i starten og å finn tilbake til den personen og ikke den usikre deg som poster på et online forum om råd og tips.

#3 Kom deg ut og fokuser på livet ditt, dette er bra for deg selv så du får perspektiv og ikke kommer enda mer inn i den onde sirkelen med eks-fokus. Hun vil dessuten se deg for den gamle deg, og ikke den som hun tviler på og vil gjøre det slutt med.

tre relativt enkle råd.. vet ikke om du klarer følge de siden det ikke akkurat er bare å gå ut og gjøre de. Men de vil beskytte deg selv og muligens også hjelpe deg tilbake til exen..

Endret av MrBrightside
Skrevet

Stakkras liten :icon_frown: forstår utrolig godt at du har det vondt nå. HAr kun vert gjennom et brudd selv, men hadde det utrolig grusomt den første tiden. Det er vanskelig å vite hva du skal gjøre i en slik situasjon. Kanskje du kan tenke tilbake på når dere først ble sammen. Hva var det hun falt for ved deg? Kanskje kan du dra frem flere av de sidene. Jeg tror personlig ikke det er lurt å vise henne HVOR knust du er. Tror ikke det er et sjakktrekk, fordi da kan hun kanskje ta deg tilbake på feil grunnlag.

Jeg tror dere må prate skikkelig sammen. Pass på å høre godt etter på hva hun sier, og hvordan hun sier det. Prøv å finne ut hvor skoen trykker.

Jeg, for min egen del ønsker en sterk mann, men en som virkelig kan vise at han elsker meg når det kommer til stykket. Å love gull og grønne skoger har jeg opplevd kan være veldig dumt. Folk er den de er, de kan forbedre seg men ikke forendre personlighet.

Hvor enn vondt det høres ut, kan det hende at dette er det beste, for dere begge.

Litt vanskelig å gi råd når en ikke vet hva som skjedde.

Nb: det hjelper å se flott ut og lukte godt når du treffer henne. Ikke at du skal stashe deg opp, men pass på å være i orden.

Prøv å være forståelsesfull, men pass på å gi utrykk for hva du ønsker.

Håper at dere får klarnet luften litt i kveld jallefall :klem:

Gjest Corto Maltese
Skrevet
Men skulle bare ønske at hun kunne innse at hun aldri kommer til å finne en som elsker henne så høyt som meg.

Jeg finner slike setninger litt patetiske. Hvordan vet du det ?..

vel uansett så synes jeg du skal komme deg videre. Vil hun ikke ha deg så vil hun ikke ha deg.

Skrevet

Gi henne tid.

Jeg hadde også en sånn periode, mye annet som skjedde i livet og jeg trengte tid for meg selv. Han ga meg ikke fred, og jeg fikk han helt opp i halsen. Dette merket han nok selv, for da sluttet han å ta kontakt og mase på meg. En stund senere, da jeg hadde fått tid for meg selv og tenkt igjennom livet, klarte jeg å kjenne følelser igjen. Jeg hadde fått sortert ett og annet, og følelsene for han fikk komme frem igjen av seg selv. Så det ordnet seg for oss. Men jeg er helt sikker på at hadde han fortsatt å være pågående og mase den gangen, så hadde alt det jeg følte iallefall dødd helt ut..

• 5 år senere...
Skrevet

hmmm den her var ikke god å svare på :( eg er ein gutt som har hatt samme jenta i 4 år nå og det blei slutt mellom henne og meg for eg var en idiot som var sjalu på fylla osv og det førte t at eg dreiv henne vekk fra meg men så begynte og gå og kikke meg litt om i livet gjera 2 ting så plutsleig en dag sto ho på døra mi og i dag er me venner/styrer vekje hen det her går men hehe lykke til kompis :)

Skrevet

Tråden er nærmere 6år gammel så håper for guds skyld det har ordna seg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...