Lullemann Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Hei Er det noen som husker "Lace 1" fra 80-tallet? Det var en miniserie hvor vi ble kjent med 3 venninner som hadde gått på kostskole sammen i Sveits. En ung dame prøver å finne ut hvem av de tre som er hennes mor og vi blir med tilbake i tid for alle 3. Elsker den filmen ! Men den er UMULIG å få fatt i. Holder på å bli gal; er helt desperat etter å få sett denne engang til ( minst). Kan noen av dere her inne hjelpe meg enten ved at dere har den selv eller på annen måte hjelpe meg? Hadde satt utrolig stor pris på det Klemz fra lille meg.
Mrs. K Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 (endret) Her, her, her og her. Søk på Lace miniseries og du får opp masse treff Endret 28. februar 2007 av Trille
Lullemann Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2007 Her, her, her og her. Søk på Lace miniseries og du får opp masse treff ← Hei Rene detektiven du Har du noen erfaring med noen av disse stedene? Klemz lille meg
Mini_me Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Husker den serien!...Kjempebra! Husker jeg syns det var utrolig spennende hvem som var mor og far til jenta...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå