Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften røper trenger jeg ny mascara. Jeg bruker vanligvis Lancome, og er utrolig fornøyd med det, men jeg har lyst til å prøve meg på en billigere type.

Hva er bra av billigmerkene? (Nivea, Maybelline, Max Factor osv)

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Jeg liker mascaraene fra Gosh, og synes også Isadora har flere gode mascaraer.

Skrevet

Mange anbefaler Model Co. sin. Den koster rundt 150 kr. Jeg liker den også. :)

Skrevet

Av billig mascaraer liker jeg godt den rosa/grønne fra maybelline. :)

Skrevet

Max Factor: Masterpiece, synes jeg er veldig bra, og har gått over fra Lancome til denne faktisk.

Skrevet

Liker godt Telescopic mascara :)

Har også Masterpiece Max, den er også god, men ikkke best.

Skrevet

IsaDora Build Up(?) anbefales. Gir volum og separate vipper, så resultetet blir naturlig.

Skrevet

Er grunnen at du vil prøve noe billigere at det blir for dyrt med det andre? For det som er, at en billig mascara (Loreal, Max Fatcor el.) koster jo det samme som en dyr mascara på SN ;) (alt fra ca 80 til 150 kr) Man sparer ofte nesten 100,- ved å kjøpe det der. Om man ikke velger en veldig billig en da så klart.

Skrevet

Vet ikke nøyaktig hva den heter, men noe med Masterpiece .Sånn som Jan Thomas reklamerer for; "Dette er den beste mascaraen jeg har prøvd assa" :ler:

Er mindre "buster" ytterst på applikatoren sånn at den dekker de små hårene innerst og ytterst bedre. Veldig fornøyd :)

Skrevet

Max Factor Masterpiece er veldig bra, de bruker faktisk akkurat samme børste som Chanel bruker i sin nye.

MEN, jeg har kastet min Max Factor og kjøpt Chanel fordi Max Factor tester på dyr :frustrert:

Jeg bruker heller kr.50-100 mer på å kjøpe dyrt på nett eller taxfree enn å utsette et dyr for smerter.

Skrevet

Jeg brukte Max Factors 2000 Calorie en stund, og syntes den var ganske god. Ser at den vinner mascara-tester til stadighet og.

Men som noen har påpekt tidligere: er det egentlig noen penger å spare? De "billige" mascaraene koster vel over en hundrings de og, og på Strawberrynet får man både Dior, YSL og Lancome (noen av de beste jeg har prøvd) til under 150. I og med at man bruker en mascara i noen måneder, så er det ikke akkurat den første posten på budsjettet jeg ville strammet inn for å spare en tier.

Skrevet

jeg kjøper bare fra SN, og da diorshow som jeg synes er super:)

koster under 150kr, og for min del for jeg 10& itillegg ;)

har jeg "mascaranød" og det trengs en fort, pleier jeg å kjøpe MF 2000 calorie, men det er kun i nød - synes ikke den er så super...

Gjest Frk. Grønn
Skrevet
Jeg brukte Max Factors 2000 Calorie en stund, og syntes den var ganske god. Ser at den vinner mascara-tester til stadighet og.

Denne liker jeg veldig godt! Finnes med vanlig og buet børste, og jeg bruker den buede.

Maybelline Volume Express er også en grei og billig mascara, finnes også som vannfast

Skrevet

Gosh. Jeg har en som er kjempegod... Bruker vanligvis Lancome eller Diorshow, men den jeg har i Gosh er god også..

Skrevet

Takk for svar, tror jeg må prøve Masterpiece. :Nikke:

Har kjøpt mascara to ganger fra SN, men konsistensen er så mye dårligere enn samme mascara fra parfymeri. :forvirret: Kanskje jeg har vært uheldig, men jeg gidder ikke kjøpe mascara derfra igjen. :riste:

Gjest Borghild
Skrevet

IsaDora Build Up er kjempebra. Maybelline Sky High Curves er også bra.

Gjest Deception
Skrevet
IsaDora Build Up er kjempebra.

Den har jeg akkurat gjenoppdaget, og jeg er kjempefornøyd. Den gir lange, svarte vipper, og klumper ikke selv om man legger flere lag. :)

Gjest Shayla
Skrevet

Jeg bruker den grønne/rosa fra Maybeline. Great lashes.. Den er jeg super fornøyd med og den koster under 100lappen, som oftest er den på tilbud også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...