Rexina Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Hva heter hælen på denne? Pumps På engelsk heter det kitten heel. Heter det det samme på Norsk?
Gjest Talula Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 (endret) Jeg har hørt slike hæler omtalt som snelle - hæl..vet ikke om det er korrekt sko - sjargong.. Endret 28. februar 2007 av Talula
Gjest Frk Åberg Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Det ligner på det jeg har oppfatter som snellehæl. Altså at selve hælen er plassert litt inn under hælen, om det går an å forstå hva jeg mente med det.
Catzy Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 Trodde snellehæl var sånne hæler somer tykkere i begge ender, og som går inn på midten? Men jeg kommer heller ikke på et bra norsk ord for kitten heels. Mulig vi ikke har noe skikkelig ord for det.
Rexina Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2007 (endret) Men kan man skrive kitten heels? også har jeg et annet spørsmål: Er dette Seilersko med snurr? Og hva heter dette på engelsk? *prøver å finne et bedre bilde jeg kan ha med i prosjektet* Endret 1. mars 2007 av Rexina
Catzy Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 Om du kan skrive kitten heels eller ikke, kommer an på hva slags prosjekt du skriver. Har du en veileder, så kan du kanskje spørre denne om det er greit å skrive det. Du kan også prøve å ta kontakt med f.eks. Lillevinkel sko, og høre om de har noen tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå