Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Jeg har akkurat tatt i bruk Outlook Express, og lurer på hvordan man gjør for å få mailene vist i HTML automatisk. Nå får jeg ikke det, og må klikke på "vis HTML" for hver mail. Irriterende. Noen som kan hjelpe?
Gjest Maxagaze Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Jeg har akkurat tatt i bruk Outlook Express, og lurer på hvordan man gjør for å få mailene vist i HTML automatisk. Nå får jeg ikke det, og må klikke på "vis HTML" for hver mail. Irriterende. Noen som kan hjelpe? ← Les litt her. En annen ting er om det er så lurt å skru på denne funksjonen.. En yndet praksis for spammere er å legge inn en link i en epost til ett bilde som lastes eksternt, dvs fra en server som spammerne har kontroll over. Men engang du leser eposten din, lastes bildet fra serveren deres, dermed vet de med rimelig sikkerhet at her har vi en aktiv email adresse. Pøs på med mer spam til denne kontoen.. Oh, well, knock yourself out..
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 Det er ikke valgt "blokker bilder/HTML" i programmet mitt - så hva er da problemet? :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå