Gå til innhold

Kong?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I Januar fikk jeg en gigantisk hevning nederst på den ene rumpeballen. Dette utviklet seg til en slags verkebyll, som en stor, underjordisk kvise. Kan klemme ut verk og blod hver dag, det er utrolig udelikat!

Er dette en kong? Forsvinner den av seg selv? Eller må jeg gjøre noe med den? Kvier meg til å gå til legen, det er jo ikke et stort problem, og plaseringen (nederst-innerst på rumpeballen) gjør det jo ikke bedre :tristbla:

Skrevet

Januar er en stund det, men det kommer litt an på når i januar.

Har hatt noe liknende på låret en stund (måneds tid kanskje), og den begynner roe seg nå. Har tømt den daglig, og smurt på med tea-treolje når jeg har husket det og ikke lurt på om jeg er gravid (ikke lurt meg eterisk olje i slike mengder under graviditet). Gikk fra å være på størrelse med en 20 krone til en kronestykke, og fortsetter å krympe. Antar den fordufter om en liten måned, men arr blir det nok.

Gjest Eivor
Skrevet

Så det er bare noe som går over av seg selv, etterhvert? Da er det bare å ta tiden til hjelp. Det gjør ikke så mye om det blir arr, jeg lurte mest på om det forsvinner eller om det må gjøres noe med den. Den er som sagt stor og veldig lite pen, i tillegg er den øm også. Verken lukter heller ikke godt...

Men hvis det bare er plagsomt, så er det bare å vente til det går over.

Skrevet

Jeg synes du skal gå til legen, siden du har hatt den så lenge og den er øm og stor. Antakeligvis får du en penicillinkur og det er mulig at legen velger å tømme den.

Gjest Gjest
Skrevet
Så det er bare noe som går over av seg selv, etterhvert? Da er det bare å ta tiden til hjelp. Det gjør ikke så mye om det blir arr, jeg lurte mest på om det forsvinner eller om det må gjøres noe med den. Den er som sagt stor og veldig lite pen, i tillegg er den øm også. Verken lukter heller ikke godt...

Men hvis det bare er plagsomt, så er det bare å vente til det går over.

Jeg aner ikke om det er det samme som jeg hadde da, men hos meg gikk det som sagt over av at jeg tømte den selv et par ganger daglig, og smurte meg med tetreolje.

Men jeg husker ikke at det var noen spesiell lukt av verken :klø:

Skrevet

Det lukter fordi det er en betennelse.

Skrevet (endret)

---

Endret av Hoppetaujenta
Gjest Gjest
Skrevet
Er dette det samme som en "tvilling" på folkemunne, eller en "Fistel" på fagspråket ?

Trodde "fistel" var en fødselsskade, jeg... Tvilling har jeg aldri hørt om??

Gjest Gjest
Skrevet
Er dette det samme som en "tvilling" på folkemunne, eller en "Fistel" på fagspråket ?

Fistel er noe helt annet. Det er en form for gang som ikke skal være der. For eksempel at det er et hull mellom skjeden og urinrøret.

Gjest =tentacle=
Skrevet
I Januar fikk jeg en gigantisk hevning nederst på den ene rumpeballen. Dette utviklet seg til en slags verkebyll, som en stor, underjordisk kvise. Kan klemme ut verk og blod hver dag, det er utrolig udelikat!

Er dette en kong? Forsvinner den av seg selv? Eller må jeg gjøre noe med den? Kvier meg til å gå til legen, det er jo ikke et stort problem, og plaseringen (nederst-innerst på rumpeballen) gjør det jo ikke bedre :tristbla:

Jeg synes dette er absolutt "stort nok problem" til å gå til legen med, jeg ville ikke hatt det slik i over en måned uten å få sjekket om den lett kan tømmes. Synes også det er best å skaffe en fastlege du stoler nok på til å søke hjelp selv om problemet sitter litt kinkig til. Det er sikkert ikke siste gangen du trenger undersøkelse eller behandling i undertøysonene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...