Gjest Gjest_mann40_* Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Etter å ha lest en del tråder i dette forumet slår det meg at det er mye "fjortisholdninger" ute å går. Problemstillinger rundt små peniser og pupper som virker uvitende og umodne. Tror at mange av"rådene" man får her inne må tas med en klype salt. men for all del, noen her inne har virkelig peiling, og har tydlig erfaring fra virkeligheten. De som IKKE har peiling tror visst kvaliteten på sex-livet bare kan måles i cm på pikk og pupper.
Gjest glamourgirl Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Gjør det ikke det? Kan man virkelig være glad i noen og ha sex med dem hvis de har liten pikk og store pupper? (ja, ikke nødvendigvis begge deler på samme person)
Solskinnsbolla Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Ja, man er virkelig fjernstyrt om man tar til seg alt som blir sagt om pikk og pupper her. Her må man bruke vett og sin sunne fornuft. ...Men det er nå koselig lell her inne da
aimee Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 Jeg lurer på hvorfor Mann 40 gidder bry seg på Kvinneguiden jeg.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 Jeg lurer på hvorfor Mann 40 gidder bry seg på Kvinneguiden jeg. ← Kanskje han ville plukke opp noe gode råd fra/om kvinner, da vet du! Det er da ikke nødvendig å ta den tonen der, det er da mange over 40 her. Bitch.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2007 #7 Skrevet 28. februar 2007 Problemstillinger rundt små peniser og pupper som virker uvitende og umodne. ← Og uten å oppsøke informasjon finner man den hvor? Jesus H Tapdancing Christ. Les det øverste innlegget fra moderator, du. "Ta hensyn"
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2007 #8 Skrevet 28. februar 2007 Menn som er inne på KG er mer enn gjennomsnittet opptatt av å ta godt vare på kvinnen i sitt liv. Man er her for å lære og høre andres erfaringer. Derfor kan det være lurt å "fare pent" med de mennene som er her inne. Man bør vel heller bekymre seg for de som ikke gidder å gå i dialog med kvinner.
miow Skrevet 28. februar 2007 #9 Skrevet 28. februar 2007 håper folk her inne skjønner at mange av de nye innleggene er tull..
Gjest Gjest_mann40_* Skrevet 28. februar 2007 #10 Skrevet 28. februar 2007 Poenget med innlagget var faktisk ikke å provosere noen. Men for de som går inn her og seriøst søker svar på "livets mysterier" er det viktig å vite at mye her ikke må tas alvorlig. De fleste skjønner det, og har det artig her inne. Men er man f.eks ung, uerfaren gutt med beskjeden størrelse på utstyret, kan det bli en rimlig tøff erfaring her inne. Når man får beskjed at man absolutt ikke holder mål (for mange jenter svarer faktisk det) tror jeg det kan skape fortvilelse og voldsom frustrasjon hos de som tar dette alvorlig. Jeg prøver ikke å fremstille menn som pingler, men det finnes forskning som viser at unge menn som er blitt hånet og latterliggjort, faktisk har forsøkt å ta livet sitt. Forumet behøver vel ikke bli kjedelig selv om man tar litt hensyn..
Gjest glamourgirl Skrevet 28. februar 2007 #11 Skrevet 28. februar 2007 Jeg syns du har noen gode poenger, jeg Mann40... Og jeg håper noen av de mest usikre faktisk tar til seg de innleggene som sier at størrelse og annet ikke er det viktigste når man er glad i noen. Allikevel er jeg redd de ikke gjør det. Vi har en lei tendens til å ta til oss det negative vi mennesker, spesielt på områder vi er usikre på. Og å få høre "Ja, du har liten tiss!" Når det er det du er mest redd for å høre, er helt klart ikke noen boost for selvtilliten.
Gjest Gjest_Devin_* Skrevet 28. februar 2007 #12 Skrevet 28. februar 2007 Jeg syns du har noen gode poenger, jeg Mann40... Og jeg håper noen av de mest usikre faktisk tar til seg de innleggene som sier at størrelse og annet ikke er det viktigste når man er glad i noen. Allikevel er jeg redd de ikke gjør det. Vi har en lei tendens til å ta til oss det negative vi mennesker, spesielt på områder vi er usikre på. Og å få høre "Ja, du har liten tiss!" Når det er det du er mest redd for å høre, er helt klart ikke noen boost for selvtilliten. ← Glamourgirl: Jeg håper for guds skyld at du ikke er single.. Og hvis du er det, så har jeg mistet all håp blant mine egne
Gjest glamourgirl Skrevet 28. februar 2007 #13 Skrevet 28. februar 2007 Da kan du begynne å miste håpet straks og med en gang!
Estragon Skrevet 1. mars 2007 #14 Skrevet 1. mars 2007 Kan man virkelig være glad i noen og ha sex med dem hvis de har liten pikk og store pupper? (ja, ikke nødvendigvis begge deler på samme person) ← Hvorfor ikke begge deler på samme person? Finnes det også...
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 2. mars 2007 #15 Skrevet 2. mars 2007 Etter å ha lest en del tråder i dette forumet slår det meg at det er mye "fjortisholdninger" ute å går. Problemstillinger rundt små peniser og pupper som virker uvitende og umodne. Tror at mange av"rådene" man får her inne må tas med en klype salt. men for all del, noen her inne har virkelig peiling, og har tydlig erfaring fra virkeligheten. De som IKKE har peiling tror visst kvaliteten på sex-livet bare kan måles i cm på pikk og pupper. ← Takk for tipset, men jeg tror at de fleste med litt sirkulasjon mellom ørene, har skjønt dette for lengst. At fjortiser er her inne og leser om hva voksne gjør, mens dem sitter med en halvstiv en i handa, er ganske innlysende for de aller fleste. Hvis du er voksen nok klarer du nok å skille mellom seriøse voksne innlegg, mot useriøse fjortisinlegg. At du i hele tatt påpeker dette, er bare et bevis på at du ikke er helt sikker på hva som er et fjortisinllegg, og et voksent innlegg. Vent til du får litt mer hår mellom bena, så skjønner du hva jeg vil frem til. Meg.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå