Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor kjøper dere deres applikatorer? jeg må innrømme at jeg bruker de fra HM..de litt store svarte, med sånn mindre spiss i andre lengden. Men noe sier meg at det ikke er den beste. Også øyeskyggekost fra HM. den virker helt ok, men trenger vanlige applikatorer nå. Har hatt en i noe fløyelslignende materiale, men det er lenge siden og den fulgte med en skygge (husker ikke hvilken)

Så...hvor kjøper dere deres?

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Jeg liker best den mellomstore kosten fra Make Up Store.

Skrevet (endret)

Jeg bruker bare koster når jeg tar på øyenskygge. Har to koster fra Clinique som jeg liker veldig godt. En som er veldig tjukk og stor som jeg bruker til å dekke hele øyelokket med øyensygge, og en som er mindre som jeg bruker på øyelokket

Endret av Nemesis
Skrevet

Glemte å si at jeg har en ganske stor fra E. Arden også som er kjempegod, men den er mer til å jevne liksom...

Men noen som har tips om vanlige appliktorer? helst slike små.

Skrevet

Det lurer jeg på også!

Bruker stort sett en kost fra Chanel, men bruker applikator innimellom. Kosten jeg har er veldig god, men noen ganger er den litt for stor. Noen som har tips til en god, liten øyenskyggekost?

Skrevet

Jeg bruker sånn svamp aplikator fra HM. Er ikke noe glad i år bruke kost, for da smuldrer bare skyggen opp og legger seg på kinna mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...