Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Greier ikke helt å forstå forskjellen mellom den nye og den dyre PS3-en. Hva er det den gamle kan så den nye ikke kan?

Går det an å spille PS2-spill på den gamle?

Den gamle har 20 GB mer harddisk, den har 4 USB kontakter (trengs for å lade kontakter, så veldig kjedelig om man spiller 4, to av de er døde og trenger lading og den siste svikter..) og den kan spille ps1&2 ved at man laster ned en liten oppdatering på nettet (noe som anbefalles uansett)

Dessuten får du nå med en ekstra kontroll og to spill for 1000 kr mer og en kontroll koster 549,- og hvert spill koster 499,-. Da er det bare å regne hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den gamle har 20 GB mer harddisk, den har 4 USB kontakter (trengs for å lade kontakter, så veldig kjedelig om man spiller 4, to av de er døde og trenger lading og den siste svikter..) og den kan spille ps1&2 ved at man laster ned en liten oppdatering på nettet (noe som anbefalles uansett)

Dessuten får du nå med en ekstra kontroll og to spill for 1000 kr mer og en kontroll koster 549,- og hvert spill koster 499,-. Da er det bare å regne hehe..

Da forstår jeg...

Tror du den prisen hos EB Games blir værende lenge? Vet du om det går an å bestille på nett hos de?

Er ikke helt mobil om dagen...

Skrevet
Da forstår jeg...

Tror du den prisen hos EB Games blir værende lenge? Vet du om det går an å bestille på nett hos de?

Er ikke helt mobil om dagen...

Jeg har hvertfall ikke hørt noe om at prisen skal settes ned, og nei de er såpass teite at de har ikke noen netshop oppe enda. Men de 60GB maskinen er noe vi skal selge ut så etterhvert så blir de faktisk borte.

Skrevet

Ok. Da skal jeg få noen til å stikke innom for meg, hvor i Oslo er det butikker, bare Byporten?

Tusen takk for tips og gode råd (er visst litt for gammel for dette jeg)...

Nå blir barna til samboeren forhåpentligvis fornøyde denne jula også!

Skrevet
Ok. Da skal jeg få noen til å stikke innom for meg, hvor i Oslo er det butikker, bare Byporten?

Tusen takk for tips og gode råd (er visst litt for gammel for dette jeg)...

Nå blir barna til samboeren forhåpentligvis fornøyde denne jula også!

Byporten, aker brygge.. Vet ikke om Stovner tels også jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...