kitekatt Skrevet 28. februar 2007 #1 Del Skrevet 28. februar 2007 Fikk bestilt meg time på Hudpleieakademiet i Oslo. Der får man 1 time ansiktsbehandling til kr. 200. Man får den behandlingen man trenger, dyprens, fukt, maske etc. Merkene de bruker er MD, Matis, decleor og I.D. her er prislista: PRISLISTE HUDPLEIEAKADEMIET 2007 ANSIKTSBEHANDLING (inkl. farg og napp) 200,- FARGING & NAPPING AV VIPPER BRYN 50,- ANSIKTSBEH. + RYGGMASSASJE (inkl. farg og napp) 250,- RYGGMASSASJE (30 MINUTTER) 100,- KROPPSMASSASJE 200,- AROMATERAPI 200,- MANIKYR 200,- PEDIKYR 250,- VOKSING LEGGER (+BIKINILINJE) 100/150,- VOKSING LEGGER, LÅR OG BIKINILINJE 250,- VOKSING BIKINILINJE 100,- Ville bare tipse om de. kan finne mail og tlf. nr. på www.hudpleieakademiet.no. Måtte dele denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 28. februar 2007 #2 Del Skrevet 28. februar 2007 Det var billig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 28. februar 2007 #3 Del Skrevet 28. februar 2007 det var billig ja.. kanskje noe å sjekke ut for meg som ellers aldri tar meg råd til sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse på erten Skrevet 28. februar 2007 #4 Del Skrevet 28. februar 2007 Genialt! Det tror jeg jaggu jeg skal benytte med av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. februar 2007 #5 Del Skrevet 28. februar 2007 wow.... hvordan kan de kjøre de prisene da? blir bittelitt skeptisk jeg.. men absolutt noe som er verd å tenke på likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 28. februar 2007 #6 Del Skrevet 28. februar 2007 Det er vel såpass billig fordi det er studenter som gjør dette, er det ikke? Akkurat som lærlinger hos frisører. Men jeg tror de er veldig flinke der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 28. februar 2007 wow.... hvordan kan de kjøre de prisene da? blir bittelitt skeptisk jeg.. men absolutt noe som er verd å tenke på likevel. ← Har hørt fra folk som har benyttet seg av hudpleieakademiet/ oslo frisørskole o.l. osv at det er helt fint. dette er studenter de ikke slipper løs på folk før de kan ganske mye og det er under konstant overvåkning. Derfor er de faktisk ofte mer nøye, da de er så redde for å gjøre feil Jeg føler meg trygg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. februar 2007 #8 Del Skrevet 28. februar 2007 oki, det høres jo interessant ut da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chocolate Skrevet 28. februar 2007 #9 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg har vært der en gang, det var veldig bra! Fikk bedre behandling enn jeg noen gang har fått hos vanlig hudpleier. Desverre får ikke brukt tilbudet for tiden siden jeg bor i Trondheim. Beste tid å prøve er nok nå som det nærmer seg uteksaminering! De er ikke så ferske lenger. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 28. februar 2007 #10 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Takk for informasjonen, Kitekatt! Gleder meg til jeg flytter til Oslo! Hvor i Oslo er det? Endret 28. februar 2007 av ~Mrs.Valentine~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #11 Del Skrevet 28. februar 2007 Takk for informasjonen, Kitekatt! Gleder meg til jeg flytter til Oslo! Hvor i Oslo er det? ← Det ligger i Fredensborgveien. Ikke langt fra Deichmanske. Har ikke vært der selv enda, så kan ikke nøyaktig hvor det ligger, men jeg vet ihvertfall at i Fredensborgveien ligger restaurant La Guitarra, Klosteret og Den Gode Cafe hvis det sier deg noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 28. februar 2007 #12 Del Skrevet 28. februar 2007 Det ligger i Fredensborgveien. Ikke langt fra Deichmanske. Har ikke vært der selv enda, så kan ikke nøyaktig hvor det ligger, men jeg vet ihvertfall at i Fredensborgveien ligger restaurant La Guitarra, Klosteret og Den Gode Cafe hvis det sier deg noe ← Nei... men så er jeg ikke så veldig kjent i Oslo, men siden jeg snart skal flytte dit, så blir jeg vel det. Finner alltid frem hvis det er noe jeg vil. Hadde vært fint om du kom med en tilbakemelding. Hvilke behandling skal du ta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 28. februar 2007 #13 Del Skrevet 28. februar 2007 Noen som vet om noe lignende i stavanger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 28. februar 2007 #14 Del Skrevet 28. februar 2007 Har vært der jeg også! Er ikke vanskelig å finne frem. Jeg tok ansiktsbehandling + ryggmassasje. Ryggmassasje var best... Ansiktsbehandlingen var ok, selv om huden min reagerte på produktene. Hun farget også øyevippene mine, og jeg fikk de væskene i øynene! Bra at jeg hadde linser på meg, det sved skikkelig... Jeg reagerte på en ting, og det var at hun som behandlet meg var skikkelig forkjøla, det var litt ekkelt. Ellers så var de utrolig flinke, hjelpsomme oh behagelige. Man bør ikke være sjenert hvis man skal dit, for man må kle av seg på overkroppen (beholde bh på) i et stort rom med flere behandlere, lærere og kunder. Det er bare på torsdager, i arbeidstid. Det var det iallefall den gang jeg var der. Hele lista over behandlinger gjelder ikke hele tiden, det kommer an på hvor langt elevene har kommet. Utdanningen varer et år. Først så øver elevene seg på hverandre, deretter "slipper de løs" på kunder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #15 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Har vært der jeg også! Er ikke vanskelig å finne frem. Jeg tok ansiktsbehandling + ryggmassasje. Ryggmassasje var best... Ansiktsbehandlingen var ok, selv om huden min reagerte på produktene. Hun farget også øyevippene mine, og jeg fikk de væskene i øynene! Bra at jeg hadde linser på meg, det sved skikkelig... Jeg reagerte på en ting, og det var at hun som behandlet meg var skikkelig forkjøla, det var litt ekkelt. Ellers så var de utrolig flinke, hjelpsomme oh behagelige. Man bør ikke være sjenert hvis man skal dit, for man må kle av seg på overkroppen (beholde bh på) i et stort rom med flere behandlere, lærere og kunder. Det er bare på torsdager, i arbeidstid. Det var det iallefall den gang jeg var der. Hele lista over behandlinger gjelder ikke hele tiden, det kommer an på hvor langt elevene har kommet. Utdanningen varer et år. Først så øver elevene seg på hverandre, deretter "slipper de løs" på kunder. ← Jeg fikk time på kveldstid, kunne velge mellom 1630 og 18.30....riktignok på en torsdag (neste uke) Kanskje jeg skulle bestille ryggmassasjen også...*hmmmm* Endret 28. februar 2007 av kitekatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #16 Del Skrevet 28. februar 2007 Nei... men så er jeg ikke så veldig kjent i Oslo, men siden jeg snart skal flytte dit, så blir jeg vel det. Finner alltid frem hvis det er noe jeg vil. Hadde vært fint om du kom med en tilbakemelding. Hvilke behandling skal du ta? ← tenker jeg kommer til å ta en dyprens...får høre hva de anbefaler, men jeg tror nok det er det jeg trenger mest. Skal også farge vipper og bryn (trenger egentlig ikke farge bryn, da, men...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 28. februar 2007 #17 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg fikk time på kveldstid, kunne velge mellom 1630 og 18.30....riktignok på en torsdag (neste uke) Kanskje jeg skulle bestille ryggmassasjen også...*hmmmm* ← Så bra at de har kveldstid også! Ja, du burde absolutt ta ryggmassasjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Latsekken Skrevet 1. mars 2007 #18 Del Skrevet 1. mars 2007 Been there, done that! I dag, faktisk. Først og fremst må jeg si: ja, de er kjempeflinke og behagelige. Og ja, de bruker tid på deg. Jeg var innlagt i hele halvannen time og merket det ikke engang. Tok ansiktsbehandling + farging og napping. Fikk vasket ansiktet, peeling, farging\napping, dampbad, utklemming og fuktighetsmaske. Ble også smurt med kremer til slutt. Men de bruker ikke MD formulations, jeg spurte. På meg brukte hun Matis. Nå spør jeg meg selv: hvilken del av disse kunne jeg ikke fått gjort hjemme selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 1. mars 2007 #19 Del Skrevet 1. mars 2007 Nå spør jeg meg selv: hvilken del av disse kunne jeg ikke fått gjort hjemme selv? ← Hudanalyse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipanpiken Skrevet 11. mars 2007 #20 Del Skrevet 11. mars 2007 Nå har jeg også lyst til å bestille time på Hudpleieakademiet! Bare lurer litt, er det sånn at man får behandling i en stor sal full av andre mennesker? Står andre studenter og ser på også? Selve "stemningen" er litt viktig for min del når jeg får slik behandling, men på en annen side så er jo dette så billig at jeg kanskje må prøve uansett... Fortell gjerne litt om hvordan det var da dere var der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå