Rosa Mirabella Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Dette var den beste sjokolade jeg hadde smakt noensinne, men nå finner jeg den ikke noen plass!!!!!!! Noen som vet om den virkelig har gått ut av sortimentet, eller vet du om den selges en plass?
Kayli Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Her i bygda finnes den i alle fall på Esso og Kiwi. Blir litt langt å reise for deg, da - siden jeg bor i Sogn... Siden vi får tak i den her, tyder det i alle fall på at den ikke har gått ut. Jeg råder deg til å etterlyse den på butikkene, så kanskje de tar den inn igjen.
Gjest Tweek Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Siden det står du bor i kr.sand så prøv kiwi på torvet. Der har jeg sett den
Salt Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 Så at de hadde den på Deli de Luca for et par dager siden.
Rosa Mirabella Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2007 yes!!! takk folkens, nå ble jeg glad!!!! Skal på torget på kiwi i dag og skjekke
Gjest Borghild Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 Leste at den går ut av sortimentet,kjipt men sant. Enig i at den er god.
Rosa Mirabella Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2007 Kjøpte den i går oj, så den er altså på vei ut av sortimentet?!! Skal hamstre!!!!
Gjest Tweek Skrevet 2. mars 2007 #8 Skrevet 2. mars 2007 Var den på kiwi på torvet? Jeg tror jeg må løpe ned å kjøpe et par hvis den går ut :-D
Gjest Borghild Skrevet 2. mars 2007 #9 Skrevet 2. mars 2007 Jeg har kjøpt en idag! Kooooooooooooser meg! Nam!
Cilla Skrevet 4. mars 2007 #10 Skrevet 4. mars 2007 Har den gått ut av sortimentet allerede???? Den er jo kjempegod, men må innrømme jeg har knapt kjøpt den for det er for mange gode sjokolader å velge mellom på markedet.
Gjest Tweek Skrevet 4. mars 2007 #11 Skrevet 4. mars 2007 De har vel enda, men de kan ikke bestille nye når de går tomme.. Kiwi butikker har værtfall den sjokoladen.
Meaty Skrevet 4. mars 2007 #12 Skrevet 4. mars 2007 Dette er favorittsjokoladen til samboer'n, han sier det er det eneste han får tak i her i Norge som minner om "biscuits" som han er vant til fra hjemlandet sitt. I UK har jo alle dilla på små kjeks med sjokoladetrekk...
Cupcake Skrevet 5. mars 2007 #13 Skrevet 5. mars 2007 Skal den gå ut? Æsj! Mannen skal ut å handle nå og har fått beskjed om å ta med seg en stabel med plater hvis han finner dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå