Pandore Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Har en mor som fyller 50 år om en måned. Har ikke peiling på hva jeg skal kjøpe til henne. Har lyst til å gi henne noe som er litt personlig. Er det noen som har forslag? Hun har ingen spesielle fritidsaktiviteter...
Amalie_85 Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Jeg og søstra mi holder på å å lage album til vår mor, med bilder fra da hun var liten og opp til nå! Det kan jo være kanskje litt sent å lage nå? Mamma har ikke bursdag før om 1 år og vi er enda ikke ferdig holdt på lenge.
Gjest Minimi Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Spa, eller en konsert evt med hotell for deg og mamman din Du kunne også ha finni en ting hun ønsker seg og lagd mange gavekort i tillegg som eks: husvask og lignende. Album er jo også en veldig fin gave, men tiden er nok litt for knapp ja.
snuppelure37 Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 Hva med et skikkelig familiebilde tatt hos fotograf med barn og evt. barnebarn. Det var i allefall en gave som slo godt ann i vår familie.
Majabeth Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Da mamma fylte 60 for noen år siden ga vi henne tur med hurtigruta. Hun jobba på hurtigruta da hun var ung, og har i alle år ønska seg en tur igjen, men har ikke hatt råd. Vi begynte å spare en fast sum i måneden, og ga henne pengene på dagen. Det ble ganske mye penger, så hun fikk nok til både tur og lommepenger. Hun ble veldig glad for dette. Nå hadde vi samla ganske lenge, så har jeg bare hatt en måned på meg hadde jeg nok satsa på noe annet...Synes en opplevelse dere kan gjøre sammen høres fint ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå