Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to barn som begge har Nintendo DS Lite. De har hatt disse i ca et halvt år og nå har begge nintendoene sprukket i hengslene. :grine: Har noen opplevd det samme og evt fikk dere fikset dette???

Mokka-71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

yngstemann her har DS men ikke lite, hun har vel hatt den 1 års tid, er ikke problemer med den i alle fall, det er vel uansett garanti på slike ting og, gå tilbake til butikken med de

Skrevet

Dersom du har teke vare på kvitteringen så er det ikkje problem å klage på dette. Eg har også to barn som har DS-lite.

Skrevet

Er interesert vi hva du får som respons. Har en mistanke om at dette er betalbar sak (håper jeg tar feil !!) Vi mista ned den ene av våres, og henglset sprakk - ikke noe reklamasjonsak hos oss da. kjøpte enkelt å greit ny (med idiotforsikring denne gang).

Uansett anbefaler jeg deg å ta tak i det med en gang - går du å lurer står du svakere i en reklamasjonssak. LYKKE TIL

Skrevet

Jeg har ikke barn, men DS Lite til eget bruk:) Selv har jeg aldri hatt noen problemer, men jeg har lest at de første som ble solgt i Europa hadde noen feil med plast fra en dårlig fabrikant som kunne sprekke. De kunne en bytte inn mot nye for et år siden eller noe.

Skrevet

Begge er levert inn til Elkjøp, hvor de ble kjøpt. Det hele ville ta to til fire uker å "fikse", men vi kan risikere at vi må betale for dette :frustrert: Vi har ikke kjøpt idiotforsikring, er av den oppfatning at dette bare er å suge penger ut av folk. Vi har jo kjøpsloven å forholde oss til. Men så enkelt er det vel ikke. Angrer selvfølgelig på at vi ikke har den forsikringen i dag :grine:

Gutten vår har hatt Gameboy Advanse i mange år og den er virkelig godt brukt. Vi har aldri hatt noe form for problemer med den. Så denne DS Lite er av dårlig kvalitet, vi har tross alt to stk hvor begge er ødelagt. Selve produktet er jo bl.a. myntet på barn...

Skrevet

Som sagt er det ikke DS'en som er dårlig, men plasten brukt på de tidligste solgt i Europa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...