*Lillian* Skrevet 23. februar 2003 #1 Skrevet 23. februar 2003 ...og kanskje vil ha litt selskap??..... i så tilfelle så sitter jeg på chatten..... Lillian
Gjest Lea Skrevet 23. februar 2003 #2 Skrevet 23. februar 2003 Skulle så gjerne holdt deg med selskap jeg. Men desverre så må/bør/skal jeg komme meg i seng snart. Og, av erfaring, vet jeg at tiden flyr når jeg chatter. Har ikke ferie jeg vettu !
*Lillian* Skrevet 23. februar 2003 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2003 hehe, nei, jeg regna jo med at noen må sove...... Men jeg har ferie jeg, vettu, så jeg kan være oppe så leeeeeeeenge jeg bare vil, og sove så leeeeeeeeeeeenge jeg bare vil i morra..... hehe... *mobbeallesomskalpåjobbimorratidlig* Lillian
Gjest Lea Skrevet 23. februar 2003 #4 Skrevet 23. februar 2003 :evil: :evil: :evil: :cry: :cry: :cry: Åkei da! Jeg unner deg virkelig den ferien.. og jeg kan jo ikke klage akkurat. Har jo hatt ferie jeg! Kooooose seg i ferien da Lillian!
Gjest Hege Skrevet 23. februar 2003 #5 Skrevet 23. februar 2003 Har ventet på åpent rom i ti minutter jeg, men nå går jeg ut
*Lillian* Skrevet 23. februar 2003 Forfatter #6 Skrevet 23. februar 2003 :oops: :oops: :oops: Jeg ble kasta ut, og da gadd jeg ikke gå inn igjen... Beklager Hege!!! :oops: :oops: :oops: Lillian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå