Dolcee Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Nå har jeg fått typ en 'omvendt' kvise, altså det kommer ikke noe ut når man presser, det er bare en kul der.. Hvordan får jeg vekk denne? Noen produkter som hjelper, eller må jeg bare ta tiden til hjelp?
Gjest Advena Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Jeg pleier å måtte ta tiden til hjelp. De er ganske lette å skjule ihvertfall.
gizmoo Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 Har også hatt det et par ganger... Du må nok ta tiden til hjelp, for den er sikkert langt under huden og da er det ingenting som hjelper... For all del ikke prøv og klem, det kan bli skikkelig ille og hovne opp...
Gjest Deception Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 Det er nok lite å gjøre, dessverre. Ingen produkter klarer å trenge så langt inn. Jeg har dessverre lang erfaring med slike kuler, spesielt på haken. Jeg tror nok de er hormonelt betinget, og da er det lite man selv kan gjøre med det. Morsomst er det hvis de kommer i pannen, for da blir det et skikkelig fjell der.
Nemesis Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 Ikke knepp! Da kan du ende opp med arr... Noe jeg har klart
Dolcee Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. februar 2007 Hehe, har allerede greid å klemme på. Har hovnet opp litt, men ikke mye. Klarer aldri å la være og klemme på kviser og diverse andre uhumskheter. Btw, noen som bruker p-pille merkene Diane, eller Yasmin? Blir huden betydelig forbedret når man bruker disse?
Nemesis Skrevet 28. februar 2007 #8 Skrevet 28. februar 2007 Hehe, har allerede greid å klemme på. Har hovnet opp litt, men ikke mye. Klarer aldri å la være og klemme på kviser og diverse andre uhumskheter. Btw, noen som bruker p-pille merkene Diane, eller Yasmin? Blir huden betydelig forbedret når man bruker disse? ← Jeg begynte på yasmin for 2 mnd siden. En uke før mensen har jeg alltid fått en underjordisk kvise på haken. Dette har skjedd hver gang. Den første måneden på pillene fikk jeg den fantastske underjordiske kvisen, men sist gangen holdt den seg borte. Men jeg synes ikke at en skal begynne på p-piller om en faktisk bare er plaget av en underjordisk kvise i ny og ne
Dolcee Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 28. februar 2007 Jeg begynte på yasmin for 2 mnd siden. En uke før mensen har jeg alltid fått en underjordisk kvise på haken. Dette har skjedd hver gang. Den første måneden på pillene fikk jeg den fantastske underjordiske kvisen, men sist gangen holdt den seg borte. Men jeg synes ikke at en skal begynne på p-piller om en faktisk bare er plaget av en underjordisk kvise i ny og ne ← Har hørt Diane er litt sterkere, vet ikke om du vet noe om det? Går på p-piller fra før. Har lyst til å skifte til Diane eller Yasmin da jeg har begynt å få litt kviser på brystet og ryggen. Utrolig stygt.
Gjest Advena Skrevet 28. februar 2007 #10 Skrevet 28. februar 2007 Gikk på Yasmin, merket ingen forskjell i huden. Vil tro Diane hjelper bedre.
Nemesis Skrevet 28. februar 2007 #11 Skrevet 28. februar 2007 (endret) Har hørt Diane er litt sterkere, vet ikke om du vet noe om det? Går på p-piller fra før. Har lyst til å skifte til Diane eller Yasmin da jeg har begynt å få litt kviser på brystet og ryggen. Utrolig stygt. ← Hmm. Tror bare de gir resept på Diane i tilfeller hvor personene har mye aknehud osv. Har ei veninne som går på det og hun har aknehud. Så da ville jeg heller prøvt yasmin først om du vurderer ett av de merkene. Du spør også om huden blir forbedret. Nå har jeg ganske pen hud, utenom den underjordiske kvisa som kommer, så hos meg er det bare den som er forsvunnet. Endret 28. februar 2007 av Nemesis
Rhiakath Skrevet 28. februar 2007 #12 Skrevet 28. februar 2007 Når jeg begynte på Yasmin forsvant alle kvisene mine og de har ikke kommet tilbake på fem år, så jeg holder meg til det merket.
Rexina Skrevet 28. februar 2007 #13 Skrevet 28. februar 2007 Btw, noen som bruker p-pille merkene Diane, eller Yasmin? Blir huden betydelig forbedret når man bruker disse? ← Jeg har gått på begge før. Med Diane merket jeg veldig stor forskjell på huden. gikk fra å ha veldig fet hud, til å få en tørrere hud, og kvisefri, men legen sa den var for ster, og anbefalte meg Yasmin. Siden jeg gikk rett fra Diane til Yasmin, fortsatte jeg bare å ha fin hud med Yasmin. Huden endret seg ikke noe. Nå har jeg sluttet helt på p-piller. Huden min er nå en tørr blandingshud, som lett får kviser. Utrolig irriterende, for jeg vet ikke hvordan jeg skal få så fin hud igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå