ehv61 Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Er den Det???????????????Har lest så mye om den,men ikke prøvd den.
Karamba Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 JA! Jeg synes den er kjempegod! Men vet at det er litt delte meninger om den...
Gjest Advena Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Jeg liker den ikke. Synes den lukter for sterkt, og gjør leppene mine avhengig av den. Føler også den ligger som et kliss utpå huden. Men som Karamba sier, delte meninger.
øyenstikker Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 Jeg bruker min mye Men den har mange fler bruksområder enn bare på leppene! Jeg bruker den på negelbåndene(de blir så myke å pene), på sår el kviser( de gror myyyye fortere hvis det er rur på!!) Så er den utrolig drøy!! Har brukt min mye, og har hatt den leeenge Husk at det er flere sorter av den da. (hvis du ikke liker duften osv) Jeg bruker den blå orginale boksen
gizmoo Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 Jeg syns den er kjempegod, men minner om vaselin, bare med roselukt... Jeg syns ikke den lukter sterkt. Den kan brukes til alt nesten. De har den på Vita...
Shoegal Skrevet 28. februar 2007 #7 Skrevet 28. februar 2007 Jeg synes den er grusom. Har prøvd både den originale og den med jordbær. Rosa vaselin som ikke gjør noe for leppene, bortsett fra å tørke dem ut...
Mediocre Skrevet 28. februar 2007 #8 Skrevet 28. februar 2007 Synes den er kjempebra. Gir passe "glossete" lepper, og klisser ikke slik som mange lipglosser gjør. Min orginale lukter godt synes jeg
Kosemose Skrevet 28. februar 2007 #9 Skrevet 28. februar 2007 Jeg er ikke imponert og har andre produkter jeg heller bruker. Har den i veska som en slags reserve.
Nemesis Skrevet 28. februar 2007 #10 Skrevet 28. februar 2007 Er den Det???????????????Har lest så mye om den,men ikke prøvd den. ← Jeg synes den er oppskrytt, ihvertfall når det kommer til bruk på leppene. Følte jeg smørte vaseline på de, og etter det jeg har fått med meg så er ikke vaseline noe særlig bra.
lillesky Skrevet 28. februar 2007 #11 Skrevet 28. februar 2007 Jeg synes den lukter for mye... Også har jeg ikke helt sansen for det der med fingrene oppi, liker bedre stick.
Gjest Deception Skrevet 28. februar 2007 #12 Skrevet 28. februar 2007 Jeg synes den er grusom. Har prøvd både den originale og den med jordbær. Rosa vaselin som ikke gjør noe for leppene, bortsett fra å tørke dem ut... ← Jeg skriver under på denne.
Adonia Skrevet 28. februar 2007 #13 Skrevet 28. februar 2007 jeg liker den veldig godt, også er den kjempedrøy
ehv61 Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #15 Skrevet 28. februar 2007 Hær var det delte meninger ja.Men jeg kan jo kjøpe den å prøve.Kan vel ikke koste allverden.
Gjest Blanca Skrevet 28. februar 2007 #16 Skrevet 28. februar 2007 Jeg liker hverken lukt eller det faktum at den er full av dårlig mineralolje. Gir fin glans, ja, men jeg velger andre og bedre produkter til leppene mine.
Mediocre Skrevet 28. februar 2007 #17 Skrevet 28. februar 2007 Hær var det delte meninger ja.Men jeg kan jo kjøpe den å prøve.Kan vel ikke koste allverden. ← Koster bare 60 kroner eller noe sånt Jeg liker hverken lukt eller det faktum at den er full av dårlig mineralolje. Gir fin glans, ja, men jeg velger andre og bedre produkter til leppene mine. ← Kanskje den er et bra produkt for oss andre..?
Gjest Blanca Skrevet 28. februar 2007 #18 Skrevet 28. februar 2007 Kanskje den er et bra produkt for oss andre..? ← Spørsmålet var om Rosebud var god. Jeg svarte nei og begrunnet svaret mitt. Om andre liker den er helt greit for meg Rosebud koster ca kr 90 de aller fleste steder.
Mediocre Skrevet 28. februar 2007 #19 Skrevet 28. februar 2007 Spørsmålet var om Rosebud var god. Jeg svarte nei og begrunnet svaret mitt. Om andre liker den er helt greit for meg Rosebud koster ca kr 90 de aller fleste steder. ← OK, jeg misforsto litt bare. Vanskelig å finne ordlyd i innlegg gitt.. Beklager
Gjest Blanca Skrevet 28. februar 2007 #20 Skrevet 28. februar 2007 OK, jeg misforsto litt bare. Vanskelig å finne ordlyd i innlegg gitt.. Beklager ← Slikt skjer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå