*Emma* Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 (endret) Tenkte bare jeg skulle legge inn bilder av kjolen til snuppa mi. Vet mange ser på Ebay kjolene og syns de er for voldsomme...store skjørt (fordi bildene har underskjørt) og mye stæsj etc etc.... Vi kjøpte kjole på Ebay til 420 inkl frakt. Den har slettes ikke så stort skjørt som på siden og blomsterkransen i livet er kun festet med sikkerhetsnåler og den har vi derfor tatt av...snuppa likte den ikke... Så jeg tenkte jeg kunne vise frem hvor ulikt det egentlig er i tilfelle noen har sett på kjolene men forkastet dem pga store skjørt og dilldall... Bilde fra nettbutikken på Ebay Bilde av snuppa i kjolen med blomstene i livet Bilde av kjolen etter at vi har tatt av stæsjet Fikk desverrre ikke ut den smokken Det var enten bilder m smokk eller en hyyyyyyyylende jente uten. Endret 28. februar 2007 av *Emma*
mowgli Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Det var helt supert av deg Emma!!! Takk for at du tenker på oss andre Fin kjole og nydelig jente du har
Doratheexplorer Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Så søøøt da Flott at du viser hvordan det kan gjøres. Jeg har selv bestilt kjole fra E-bay, venter i spenning på å få den.
Malama Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 Var fin den kjolen der ja, og vesentlig finere i virkeligheten Vi skal ikke ha noen brudepiker (ettersom vi ikke har barn, og heller ingen tantebarn, rett og slett ingen vi følte det ville være naturlig å ha i en slik rolle) men skulle jeg hatt det hadde nok dette muligens gitt meg et annet bilde på "ebay-kjoler" ja
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 Den var kjempe fin.. Å jeg syns faktisk at den var finere uten den blomsterkransen i livet..
*Emma* Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2007 Takk takk - håper andre blir fornøyde også. Ville bare vise at det ikke er så ille som det ser ut som Vi kjører nok uten blomstene i livet vi og. Bedre å ha kjolen uten enn at snuppa skal stå å hale og dra id em slik hun gjorde her om dagen....dessuten syns jeg den ble nettere og penere uten.
Labella Skrevet 2. mars 2007 #7 Skrevet 2. mars 2007 Kjolen er kjempesøt, og mye finere i vrkeligheten enn på ebay-bildet. Snuppa er nydelig, som alltid!
Dragona Skrevet 7. mars 2007 #8 Skrevet 7. mars 2007 Kjempe fin kjole da, fin uten alt "stæsjet" også.. Herlig jente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå