Gjest rabrabara Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 I dag er lillemann sin siste dag i barnehagen og jeg lurer på om jeg skulle markert dette på noen måte? GAve til de ansatte? Noe godt til barna? Jeg aner ikke! Noen som har peiling eller ideer?
Tusenfryd Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Tror nok jeg hadde sendt med litt kake eller det du vanligvis bruker i anlednign brusdag fx. Vet ikke hvor stor barnehage eller hva slags forhold dere har til de som jobber der, men hadde det vært fx en liten familiebarnehage hadde nok kanskje noe til kaffen el gjort seg?
Frk Johansen Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Jeg syens det er nok kaker i bhg, mine barn har kake nesten hver uke pga bursdager. Om du er fornøyd med personalet hvorfor ikke kjøpe en pen bukett tulipaner som de kan ha på spiserommet/fellesrommet til glede for alle?? Skal du gi noe de kan spise ville jeg laget et stort fruktfat!
Helen Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 Da sønnen min sluttet i barnehagen i vår kjøpte jeg en blomsteroppsats til primærkontakten hans, hun har hatt han helt siden han begynte i barnehagen som 1-åring. Jeg ga også styreren en oppsats fordi hun virkelig har stått på og hjulpet oss med ppt, fysiterapaut, logoped, møte med skole, helsestasjon pluss mye mye mer. Hun har skrevet brev og innkalt til møter, jeg har vært så glad for å ha henne. Jeg synes så synd på de foreldrene som har barn med spesielle behov som må sloss med systemet helt alene, vi har hatt med oss ei som virkelig kan sakene hele vegen. (Ops, sporet visst litt av her, ja )
Gjest Peppa Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 Bruker å gi en pose twist eller en bukett blomster til ansatte i julegave eller når jenta er ferdig i barnehagen om våren. skriver også et kort hvor jeg takker for god oppfølging osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå