Gjest Ulva35 Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Ble litt innspirert av tråden der en kvinne spør om det er rikitg å nekte menn sex når de ikke gjør ditt og datt. Altså en form for straff Vet at det er en del menn her. Håper på svar fra dere. Kunne dere ha nektet deres kvinne sex, for og enten oppnå noe eller fordi hun ikke gjorde ditt og datt? Eller ville dere løst problemet på en annen måte: Komminikasjon, sex med andre o.l.? Må bare si at selv kunne jeg ALDRI brukt sex-nekt som straff
Gjest Bdog Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Ja, jeg nekter makeup sex. Det finnes damer som girer seg opp for å tømme all verdens frustrasjoner utover deg. Etterpå vil de ha makeup sex for å gjøre drittslengingen godt igjen. Jeg hadde en historie med en slik drama queen en gang, og selv om jeg kanskje hadde lyst på sex etter utbruddene, avviste jeg henne. Ved å nekte sex håpet jeg å oppnå at hun ble mindre ustabil og at hun skulle forstå at sex ikke veide opp for all hylingen. Om det fungerte? Nei. Men man kan jo spørre seg hvem som bruker sex mot hvem i slike sammenhenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå