Gå til innhold

Trenger noen innspill på dette

Anbefalte innlegg

Gjest Litt frustrert
Skrevet

Egentlig er det bare en fillesak, men det hadde likevel vært greit med noen innspill for å se saken fra flere sider.

For en tid tilbake ble mannen og jeg medlem av et treningsstudio. Avtalen oss i mellom var at han da skulle dra meg med to ganger i uka. Vi har en bil, og den er det pga jobben for det meste mannen som bruker. Uten bil er det litt komplisert å komme seg dit.

Saken er at for det meste drar mannen meg med en gang i uka, og den andre gangen vil han dra på et tidspunkt hvor jeg pga av min jobb ikke kan. Det er ok, men jeg ønsker da å dra om morgenen en dag jeg begynner på jobb senere, men da er jeg avhengig av at han kjører meg dit før han kjører på jobb. Det betyr at han kommer nesten en halvtime senere på jobb. Han har flexitid, så det kan han ta igjen en annen dag. Men det vil han ikke. :sur:

Innspill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere en avtale, så har dere en avtale. Han bør i hvert fall kunne gå med på et kompromiss slik at du trener og han jobber flexitid annenhver uke.

Skrevet

Fins det ikke kollektivtransport der du bor? Høres kanskje ut som dere har behov for en bil til...

Skrevet

Det er bare treningssenteret som ligger litt kronglete til. Det var derfor vi inngikk den avtalen til å begynne med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...