Respect Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Hei! Nå skal jeg de sorte prikkene til livs for alvor. Har fått med meg at div MD formulations-produkter er bra. Hvilke bør jeg kjøpe?
Lola83 Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Hei! Nå skal jeg de sorte prikkene til livs for alvor. Har fått med meg at div MD formulations-produkter er bra. Hvilke bør jeg kjøpe? ← Md er bare noe tull. Kjøp Dermalogica heller og gå til regelmessig utklemming hos hudpleier.
Respect Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2007 Hvilket Dermalogica-produkt anbefaler du?
Gjest Advena Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 Det er delte meninger om hva som hjelper. For noen hjelper Dermalogica, for andre hjelper MD. Jeg har tro på å rense huden skikkelig, og bruke en dyprensende maske. Mange anbefaler grønnmaske, jeg bruker en fra Body Shop. Har tenkt å prøve grønnmaske når denne er brukt opp, selv om jeg er fornøyd med den. Du kan også prøve dampbad, og deretter klemme dem ut selv, men pass på for arr. Det beste er nok å dra til en hudpleier en gang i måneden. De hjelper deg med hvilke produkter som hjelper akkurat _deg_. Muligens dyrt, men er nok verdt det.
~Mrs.Valentine~ Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 MD Formulations er et like bra merke som Dermalogica. Mine sorte prikker og urenheter blir borte på ett blunk med MF Formulations produkter, mens andre produkter velger jeg heller fra Dermalogica. Kan anbefale Facial lotion(som nå har skiftet navn) og Acne Gel.
Respect Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2007 Kan anbefale Facial lotion(som nå har skiftet navn) Hva heter den nå?
~Mrs.Valentine~ Skrevet 1. mars 2007 #7 Skrevet 1. mars 2007 Beklager, jeg gadd ikke lete opp det nye navnet i går... HER er det nye navnet, og du kan lese om produktet. (Anbefaler dette mest for sorte prikker) DETTE produktet har den samme virkningen, men er for mer fet hud som tåler litt mer. Og HER står det om Acne Gel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå