Nathan Skrevet 27. mars 2002 #1 Skrevet 27. mars 2002 Jeg har hatt glede av dette forumet i ett år og nå synes jeg at det foringes som en følge av at forumet er endret. Jeg vet ikke helt hva som er gjort, (det var et vanskelig ord) men interessen og spredningen i temaene er avgjort mindre/lavere. Jeg spurte en gang i høst hvorfor man skilte samliv og seksualitet (jeg ser ikke forskjellen) og fikk intet svar. Jeg noterer meg bare at det er "ferre" (også et rart ord) debattanter enn før og undrer på om moderator også undrer?
Gjest Hege Skrevet 28. mars 2002 #3 Skrevet 28. mars 2002 Hei! Jeg har vært på KG i innpå ett og et halvt år, og joda, jeg merker at forumet endrer seg. Jeg mener at dette er ganske naturlig, ettersom brukere kommer og går. Virker som vi er inne i en litt stille periode nå ang. spredning av tema og sånt, men det kommer til å ta seg opp igjen. Tror det kommer og går som en bølgedal dette. Snart er det nok full fart her igjen Hvis nye brukere blir tatt godt i mot, slik at de trives her, og vi klarer å holde forumet så seriøst og hyggelig som det er ment å være. Noe de gamle erfarne brukerne kan hjelpe til med Ha en fortsatt god påske Moderator12
maverick Skrevet 28. mars 2002 #4 Skrevet 28. mars 2002 Nathan: At du ikke skjønner betydningen av at man skiller Samliv og Seksualitet, er meg en gåte... Samliv favner en masse spørsmål og problemstillinger som ikke berører seksualitet, og seksualitetsspørsmål og problemstillinger rundt det kan da leve sitt "eget liv", helt uavhengig av samlivet for øvrig. Derfor var det HELT RIKTIG å skille disse. 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #5 Skrevet 11. april 2021 maverick skrev (På 28.3.2002 den 11.28): Nathan: At du ikke skjønner betydningen av at man skiller Samliv og Seksualitet, er meg en gåte... Samliv favner en masse spørsmål og problemstillinger som ikke berører seksualitet, og seksualitetsspørsmål og problemstillinger rundt det kan da leve sitt "eget liv", helt uavhengig av samlivet for øvrig. Derfor var det HELT RIKTIG å skille disse. Jeg er helt enig. Det har fungert godt i 19 år nå. Anonymkode: 4b763...38a
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #6 Skrevet 11. april 2021 Hva er det med disse gamle trådene som plutselig popper opp? Er det samme person som leter frem alle? Anonymkode: 6da20...ba6
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #7 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (På 11.4.2021 den 12.33): Hva er det med disse gamle trådene som plutselig popper opp? Er det samme person som leter frem alle? Anonymkode: 6da20...ba6 Jepp pleide å være en 'jente' 00II fra sør i fjor. Har vel gått for anonymt nå. Anonymkode: a2325...e79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå