mowgli Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Det dukker stadig opp en side hvor det står Drivecleaner 2006 - innstaller... noen som har vært borti denne???
Kaffegjesten Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Denne siden stiller i samme klasse som Errorsafe og installerer du den sliter du virkelig med å bli kvitt den igjen. Installere ALDRI sider som "dumper" inn slik som denne - Drivercleaner 2006. Hvis du skal installere en drivecleaner forsøk heller en god en, en som gjør nytte for seg og ikke en som sprer reklame og pop-up's i 1000-tall. Skal du ha en drivecleaner installer f eks CCleaner, Reg-Cleaner eller..........Eller spør på Hardwareforum. www.hw.no Installer og kjør Ad-aware ofte. Da luker du ut mange feil på din pc.
mowgli Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2007 Jeg regnet med at det var noe bug ja - så jeg klikker det alltid bort. Ganske irriterende, må klikke noen ganger før det fjernes og så blir jeg kastet ut av internet. Hvor kan jeg finne en bra Ad-aware?
Kaffegjesten Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 (endret) Her finner du Ad-aware og den kan du trygt laste ned og installere. Oppdater og bruk den ofte! Når scanning er ferdig velger du tilslutt(høyreklikk med musa)) "select all objekts" og så til "remove". Fiks ferdig og bruk dette programmet minst hver uke Endret 28. februar 2007 av Kaffegjesten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå