Gjest Tessmira Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Jeg var nettopp inne på www.hotandtrendy.no å siklet litt, og kom over en bukse jeg fikk skikkelig sansen for. Så lurer på om de har New age i noen butikker, så jeg kunne stukket innom å prøvd den.. liker å prøve ting før jeg kjøper :smile:
Millis Skrevet 3. mars 2007 #3 Skrevet 3. mars 2007 Kanskje de har på noen av strippebutikkene i Oslo?
Gjest Tessmira Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 ja kanskje det gitt.. men det vet jeg desverre lite om, er ikke der så veldig ofte egentlig men du skal ha takk for at du prøvde
Pauline Skrevet 4. mars 2007 #5 Skrevet 4. mars 2007 Hei! De er helt vanlige i størelsen, hverken små eller store. Jeg har en ser du, og jeg har liksom ikke kjøpt den på strippebutikk. (Forstår ikke helt hvorfor det skulle være en bestselger der, men mulig det er noe jeg ikke har fått med meg?)www.jeansbutikken.no har også disse buksene.
Millis Skrevet 4. mars 2007 #6 Skrevet 4. mars 2007 Hei! De er helt vanlige i størelsen, hverken små eller store. Jeg har en ser du, og jeg har liksom ikke kjøpt den på strippebutikk. (Forstår ikke helt hvorfor det skulle være en bestselger der, men mulig det er noe jeg ikke har fått med meg?)www.jeansbutikken.no har også disse buksene. ← Jeg var faktisk seriøs om den der strippebutikken. Kunne tenke meg at de hadde den hos den butikken Tanja driver. Om de er bestselgere vet jeg ikke, for klærne er ikke min type stil. Men utifra modellene de har brukt er det liksom litt "glamour" over det hele.
Gjest Tessmira Skrevet 4. mars 2007 #7 Skrevet 4. mars 2007 Takk for svar Pauline, da tror jeg jammen jeg skal satse på en når jeg får penger igjen. Har du kjøpt på www.jeansbutikken.no? Har sett lignende bukser på både jc og bik bok, men ikke lik farge og lommene er litt annerledes Om folk tror jeg er stripper når jeg får på meg buksa så får dem for all del tro det Bruker klær etter hva jeg har sansen for, så får andre mene det de vil.. enkelt å greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå