Gå til innhold

Hva er galt med dataen min?(laste opp bilder, msn)

Anbefalte innlegg

Gjest DyneTryne
Skrevet

Nå håper jeg at jeg får svar denne gangen.

Dette problemet har vært siden desember, og nå er jeg ganske lei. Her er noen av problemene:

*laste opp bilder på nett kan jeg glemme. La oss si jeg vil briefe noe av "kunsten" min på nett, og skal laste det opp på f.eks blink. Det vil ikke. Ikke nettby, ikke photobucket, ikke noe som helst i det hele tatt. Ikke laste opp avatar i forum heller

*Hotmail eller andre mail er også utelukket. Kommer inn på Windows Messenger, men ikke msn eller live msn.

*Skrive lange innlegg i forum sånn som her går heller ikke an. I tillegg må jeg etter 10 min bruk av en browser lukke den og åpne igjen på nytt fordi det streiker og nekter å samarbeide.

Noen som har noe som helst peiling på hva dette er for noe? Har formatert dataen, men det funket ikke. Den andre dataen virket helt fint å gjøre disse tingene over med, helt til den også ble formatert. Nå vil ingenting! Jeg er så lei!

Videoannonse
Annonse
Gjest DyneTryne
Skrevet (endret)

Øy jeg skjønner like mye som han her nå altså!

What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What? What?

http://img79.imageshack.us/img79/3273/omawwwhat6vw.gif

Endret av Mette
Skrevet (endret)

,

Endret av Miros
Gjest Jane Doe
Skrevet (endret)

Jeg sliter med noe av de samme problemene.. kan heller ikke laste opp bilder noen sted, når jeg prøver å logge på msn får jeg feilkode:80048820, utvidet feilkode:80048439. Har ikkje hotmail, men sliter med yahoo-mailen min. Kan heller ikkje skrive lange innlegg på forum og på noen forum kan jeg ikkje skrive innlegg i det hele tatt. Og nettbanken vil ikkje logges på. Og jeg må også ofte lukke nettleseren fordi den slutter å virke, enten så "jobber" den i evigheter eller så får jeg opp "siden kan ikkje vises". Ofte må jeg trykke "oppdater" 2-3 ganger før jeg får opp sider..

Var en på hardware-forumet som mente det kunne være en programfeil, men jeg fikk aldri noe mer info av han. Mange som mener det er brannmuren som lager problemene..

Endret av Jane Doe
Gjest DyneTryne
Skrevet
Si litt mer om hva som er galt kanskje? Hva som skjer når du ikke får lastet opp bilder eller ikke kommer inn på mail/MSN eller hvorfor du må lukke browseren etter 10 minutter?  :)

Forresten var han what-karen ganske søt  :sjarmor:

Omar er søtest ;D Det er når han får vite iggy pop kommer på besøk, så blir han så glad så glad!

MEN!

Sjekk Jane Doe sitt innlegg, det er jo akkurat nøyaktig det jeg sliter med!

Har du LOS Jane Doe? What, what? ;D

Dette er iallfall ganske så slitsomt. Jeg vil jo legge ut bilder jeg maler for å få kritikk (og ikke minst SKRYT) og så har jeg ikke kunne gjort dette siden før jul!

Gjest Jane Doe
Skrevet

Jeg har også slitt med det siden før jul.. Jeg bor på hybel og er tilkobla det trådløse nettverket til huseierene. Er ganske sikker på at de bytta til LOS seint i høst. Men det rare er at 4 andre dataer i huset er kobla til samme internett, men ingen av de har problemer utenom meg. Så det må være dataen min som er problemet..

Gjest DyneTryne
Skrevet

LOS har jo gått over på nextgentel, det er det som er problemet virker det som. Søkte på feilmeldingen på hardware for å snike etter innlegget ditt, og fant da en tråd hvor det sto dette:

Først og fremst til alle dere som ikke kommer på MSN, dere må endre MTUen til 1490 eller mindre.

Jeg aner ikke hva MTU er for noe engang. Det sto også dette:

"Jeg fikk beskjed om dette:

* Slå av DHCP i routeren min

* Putt kabelen fra modemet i en LAN port istedet for WAN porten.

* Sett at routeren skal ha ip 10.0.0.50

* Restart PC'en min."

Virkelig gresk for meg, det her!

Gjest Jane Doe
Skrevet

sier ikkje meg noe heller.. men hos meg så virker det ikkje som det er selve internett/routeren som er problemet, for da burde de andre i huset her ha problemer og.. men det har de altså ikkje. Jeg har skrevet flere innlegg div. plasser og snakka med en del folk som har litt peiling, men ingen av de kan komme med noen konkret løsning. Jeg formaterte også harddisken og innstallerte windows på nytt, uten at det hjalp..

Gjest DyneTryne
Skrevet

Samme her, oppdaterte i natt og nå mistet jeg mye musikk og serier :(

Men ny oppdatering; Min far ringte kundeservice, og de sa det skal være fikset on noen uker. Greit å høre det, men ærlig talt, et seriøst selskap bruker nærmest 3 måneder på å fikse en feil? Dette er det dummeste! :(

Gjest Jane Doe
Skrevet

ja, skikkelig dårlig! Får bare håpe alt ordner seg om noen uke da.. jeg har og en del kunstbilder jeg vil laste opp..

Gjest DyneTryne
Skrevet

Da er det ikke gøy når bare kjentfolk får se dem og føler de må si "åh så fint" for å være høflige :tunge1: Bedre med skamløse frekkaser på nett som ikke kjenner en!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...