Gjest Pantheona Skrevet 23. februar 2003 #1 Skrevet 23. februar 2003 Hei! Jeg barberer jevnlig hele underlivet, men "lider av" kløe. Jeg bruker barberskum og det hender at det kommer litt mellom kjønnsleppene, slik at det begynner å irritere (ref: kløe) Finnes det barberskum tileget underlivet, slik at det ikke irriterer og blir rødt? Dette kan jo også føre til underlivssopp.. :oops:
*Gwen* Skrevet 23. februar 2003 #2 Skrevet 23. februar 2003 Du kan bruke BlitzBlank. Eventuelt ikke bruke skum, bare høvel. Mach-3 funker som bare det.
brum Skrevet 24. februar 2003 #3 Skrevet 24. februar 2003 Jeg barberer meg mest om sommeren. Pleier da å bare bruke høvel.
Englepusen Skrevet 24. februar 2003 #4 Skrevet 24. februar 2003 Olje virker veldig bra, ikke mineralolje. Og huden har godt av det også.
Gjest Donna Skrevet 24. februar 2003 #5 Skrevet 24. februar 2003 olje? Smørre huden med hvilken olje - og når? Før man shaver - på tørr eller våt hud - og blir ikke høvelen klisset da? Jeg bruker lactacyd jeg ..får det til å skumme litt og så shaver jeg. Etterpå smørrer jeg hydrokortisonsalve på de stedene jeg vet det kommer til å nuppe seg og å klø. Evt også babypudder for å hindre at det blir klamt. Men likevel så klør det fælt til tider, og f. eks å sitte på sykkel kan være rene terroren .. :-? Kanskje man rett og slett må lide for sjønnheten/vellværet .....?*sukk* .... :oops:
Gjest Virvel Skrevet 24. februar 2003 #6 Skrevet 24. februar 2003 Jeg har brukt soyaolje (på leggene, da). Fant ut at det er best å skylle litt med dusjen først slik at hårene blir myket opp litt, og så er det bare å kline på olje og shave i vei. Høvelen blir litt grisete, men det går bra å få det av igjen. Leggene blir i hvert fall myke og gode...
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 24. februar 2003 #7 Skrevet 24. februar 2003 Dropp høvelen, få gjørt en brazilian-wax i stedet. Milla
Gjest Donna Skrevet 24. februar 2003 #8 Skrevet 24. februar 2003 Hadde nok vært mye lettere det ja ...men jeg tørr ikke ...Auuuuu.. :-? :o :oops:
Arwen Skrevet 24. februar 2003 #9 Skrevet 24. februar 2003 Jeg tør heller ikke, men har veldig lyst..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå