Gå til innhold

Barbering

Fremhevede innlegg

Gjest Pantheona
Skrevet

Hei!

Jeg barberer jevnlig hele underlivet, men "lider av" kløe.

Jeg bruker barberskum og det hender at det kommer litt mellom kjønnsleppene, slik at det begynner å irritere (ref: kløe)

Finnes det barberskum tileget underlivet, slik at det ikke irriterer og blir rødt? Dette kan jo også føre til underlivssopp.. :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan bruke BlitzBlank.

Eventuelt ikke bruke skum, bare høvel. Mach-3 funker som bare det.

Skrevet

Jeg barberer meg mest om sommeren. Pleier da å bare bruke høvel.

Skrevet

Olje virker veldig bra, ikke mineralolje. Og huden har godt av det også.

Skrevet

:forvirra: olje? Smørre huden med hvilken olje - og når? Før man shaver - på tørr eller våt hud - og blir ikke høvelen klisset da?

Jeg bruker lactacyd jeg ..får det til å skumme litt og så shaver jeg. Etterpå smørrer jeg hydrokortisonsalve på de stedene jeg vet det kommer til å nuppe seg og å klø. Evt også babypudder for å hindre at det blir klamt.

Men likevel så klør det fælt til tider, og f. eks å sitte på sykkel kan være rene terroren .. :-? :ler: Kanskje man rett og slett må lide for sjønnheten/vellværet .....?*sukk* ....

:oops:

Skrevet

Jeg har brukt soyaolje (på leggene, da). Fant ut at det er best å skylle litt med dusjen først slik at hårene blir myket opp litt, og så er det bare å kline på olje og shave i vei. Høvelen blir litt grisete, men det går bra å få det av igjen. Leggene blir i hvert fall myke og gode...

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Dropp høvelen, få gjørt en brazilian-wax i stedet.

Milla

Skrevet

Hadde nok vært mye lettere det ja ...men jeg tørr ikke ...Auuuuu.. :-? :o :oops:

Skrevet

Jeg tør heller ikke, men har veldig lyst..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...