Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Jeg får med jevne mellomrom tekstmeldinger, mailer og nakenbilder fra en fyr jeg ikke har sett på årevis. Jeg svarer skjelden, og hvis jeg gjør det det for å avvise ham. Han har samboer, det vet jeg via andre, men han påstår han er singel. Han skriver ganske direkte, og det dreier seg gjerne om at han vil treffe meg, besøke meg om natten eller at han drømmer om meg. Jeg begynner å bli lei av det, men han er dårlig på å ta hint, for ikke å snakke om klar beskjed om at det er uaktuelt. Tilfeldigvis vet jeg hvem samboeren hans er, og jeg er veldig fristet til å videresende noe av "materialet" til henne. Jeg har ikke gjort det, for det er selvfølgelig ikke helt ukomplisert for meg å blande meg inn i deres forhold. Men jeg synes virkelig synd på henne som har en så kjip samboer, og kanskje hun ikke skjønner det selv heller. Hva ville dere gjort?
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Gitt ham beskjed om at hvis han ikke slutter å kontakte deg kommer du til å snakke med samboeren hans. Hvis jeg var henne ville jeg nok satt pris på å få vite det. Men hvis han ga seg etter den beskjeden tror jeg ikke jeg hadde sagt noe selv. Rett og slett fordi det kan ende opp med å bli svært ubehagelig når jeg ikke kjenner henne godt nok til å vite hvordan hun vil reagere. Han kan jo finne på alle mulige løgner for å sno seg unna, og veldig mange klarer akkurat det.
Gjest Bdog Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Det er da uhyre enkelt. Det er bare å true ham med å vise noe av det til samboeren hans.
Fibi Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Glemte å logge inn Gitt ham beskjed om at hvis han ikke slutter å kontakte deg kommer du til å snakke med samboeren hans. Hvis jeg var henne ville jeg nok satt pris på å få vite det. Men hvis han ga seg etter den beskjeden tror jeg ikke jeg hadde sagt noe selv. Rett og slett fordi det kan ende opp med å bli svært ubehagelig når jeg ikke kjenner henne godt nok til å vite hvordan hun vil reagere. Han kan jo finne på alle mulige løgner for å sno seg unna, og veldig mange klarer akkurat det. ←
Gjesten29 Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Jeg hadde gitt beskjed til samboeren, ingen fortjener å leve under løgn.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 Gitt ham beskjed om at hvis han ikke slutter å kontakte deg kommer du til å snakke med samboeren hans. Hvis jeg var henne ville jeg nok satt pris på å få vite det. Men hvis han ga seg etter den beskjeden tror jeg ikke jeg hadde sagt noe selv. Rett og slett fordi det kan ende opp med å bli svært ubehagelig når jeg ikke kjenner henne godt nok til å vite hvordan hun vil reagere. Han kan jo finne på alle mulige løgner for å sno seg unna, og veldig mange klarer akkurat det. ← Helt enig her.
Gjest niomi Skrevet 28. februar 2007 #7 Skrevet 28. februar 2007 Dersom det var min samboer som gjorde dette, hadde jeg satt utrolig stor pris på å få vite det.
MsRP Skrevet 28. februar 2007 #8 Skrevet 28. februar 2007 Jeg mener som de andre, la henne få vite det, han har jo allerede gått over streken og da kan du nok regne med å slippe å høre mer fra ham også. To fluer i en schmekk!!
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2007 #10 Skrevet 28. februar 2007 Vær så snill og fortell henne det!!! Er det min samboer vil jeg nemlig vite det fortest mulig!!!! Ring eller send mld!!
Sidsel Skrevet 28. februar 2007 #11 Skrevet 28. februar 2007 Jeg var i samme situasjon, og jeg fortalte det til samboeren. Angret ikke et sekund
Gjest baby-E Skrevet 28. februar 2007 #12 Skrevet 28. februar 2007 Om det hadde vært min samboer ville jeg gjerne vist det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå