øyenstikker Skrevet 28. februar 2007 #21 Skrevet 28. februar 2007 hmmmm noen kommer jeg på: - Concealer fra hm (flytende) Lett å ta på å ev. dra litt utover. Sitter godt på, selv i vann- - Vaseline intensive care med aloe vera - Rosa proff hår spray fra hm - Vaseline intensive care ansiktskrem m evitamin og aloe v. Bra til min blandingshud. jepp, det var det jeg kom på i farten
Gjest Norah Skrevet 28. februar 2007 #22 Skrevet 28. februar 2007 L'Oreal Gentle Eye Makeup Remover Garnier sin dag/nattkrem, de grønne krukkene, husker ikke hva de heter i farta..
Sniff Skrevet 1. mars 2007 #23 Skrevet 1. mars 2007 Må i såfall bli jojoba/mandelolje. De fleste billigmerker tørker ut/irriterer huden dessverre...
Gjest Borghild Skrevet 1. mars 2007 #24 Skrevet 1. mars 2007 (endret) Maybelline Sky High Curves Maybelline Pure Makeup Loreal Superliner Bodylotionene til Loreal Vaseline Intensive Care deo med aloe vera Vaseline Intensive Care håndkrem Isadora build up Isadora øyenbrynsblyant Loreal øyenskygger Isadora lipgloss Simple ansiktsservietter Bodylotionene til Bodyshop Loreal sminkefjerner Disse er bra selvom jeg nesten bare kjøper dyrt. Endret 1. mars 2007 av Borghild
Quirky Skrevet 1. mars 2007 #25 Skrevet 1. mars 2007 Simple ansiktservietter Jojoba- og mandelolje Depend neglelakkfjerner Vanilla body lotion fra body shop (gjerne med mandelolje blandet i)
Gjest Frk. Grønn Skrevet 8. mai 2007 #26 Skrevet 8. mai 2007 Mine favoritter: - Simple ansiktsservietter (ikke så lenge siden jeg prøvde disse for første gang, men de er knallgode!) - HM brun eyeliner - Loreal Exfotonic Body Scrub / Body Shop Satsuma Body Scrub - Dove Summer Glow - Savex leppepomade - MaxFactor 2000 Calorie Mascara med buet børste - Loreal Go Create Pump Spray - Dr. Greves såper Det var de jeg kom på i første omgang ← Jeg må få legge til Jojobaolje på listen min, for etter at jeg nå har brukt den noen måneder er det ingen tvil om at jeg kommer til å kjøpe den igjen!
FantasDick Skrevet 8. mai 2007 #27 Skrevet 8. mai 2007 - Simple ansiktsservietter - Dr.Greve's såper - Maybelline's Lash Stylist - Spenol - Lypsyl (aloevera) - Gliss shampoo - aldri hatt så vakkert hår før! - Glitterpenn fra H&M, flere farger - Solpudder fra IsaDora - Eyeliner i svart fra H&M
Silkepus Skrevet 9. mai 2007 #28 Skrevet 9. mai 2007 jeg liker st Ives aprikos skrubb..kjempegod og kan brukes både i ansikt og på kroppen..dessuten sverger jeg til savex på krukke og niveas mørkeblå bodylotion!
Gjest Alou Skrevet 10. mai 2007 #29 Skrevet 10. mai 2007 Billige produkter jeg ELSKER: Øyesminkefjerner fra Loreal Leppepleie fra Jason Fuktighetskremer fra Vichy Øyeskygger fra IsaDora Maskara fra IsaDora Håndkrem fra Lumene Neglpleie fra Depend Hårskum fra Loreal
Corrazy Skrevet 10. mai 2007 #30 Skrevet 10. mai 2007 HTH for ekstra tørr hud Maybelline Volume express mascara Baby olje (øyensmingefjerner) Everyday Minerals (det meste)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå