Gjest Puffee Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Har opplevd at det ikke alltid er det dyreste som er det beste, og har funnet meg noen billige favoritter, f.eks: - HM eyeliner - HM øyeskygger - Nivea Rich Caring Milk (og den runde blå) - Maybelline Great Lash Mascara - Dove Summer Glow Hva er dine favoritter??
Nemesis Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Loreal sin skrubb (den grønne med store korn)
Rexina Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Veldig billig: * HM rouge * Garnier Pure SOS Anti spot pen * Gosh eye liner (gull) * HM eye liner (sort/brun) Middels billig: * Telescopic Mascara fra L'oreal * Superliner fra L'oreal * Thouche Magique fra L'oreal (highlighter under øynene) * Hårstylingsprodukter fra L'oreal * Body Shop All in One Face Base (pudder) * Body Shop Moisture Foundation * Body Shop Jojoba Oil- og Aloe-krem. * Body Shop Shimmer Cubes (litt dyre kanskje..) * body Shops sminkebørster * Begynt å få sansen for Pure Make up fra Maybelline (foundation som faktisk er veldig bra for min litt kvisete hud) * Bodylotioner fra L'oreal
En som vet Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Liker veldig godt gode gamle spenol jeg! Inneholder ikke parfyme, så den er mild mot huden og kræsjer ikke med parfymen. Og så funker den faktisk bra på tørr hud. Og helt genial etter jeg har barbert meg på leggene ettersom jeg har det med å bli irritert hvis jeg bruker sterkere produkter da. Og så er den jo utrolig billig!
Gjest Deception Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 La meg se: *Deo fra HTH *Bodylotioner fra L'Oreal og Vichy *Dusjsåper fra Dove *Mandelolje *Weleda Everon leppepomade *Hemp Face Protector fra Body Shop *Lumene øyensminkefjerner for vannfast sminke *Isadora Colourful eyeliner flytende (i svart) *Isadora Inliner kajal
Gjenglemt sykkellås Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 (endret) Dove, Body Silk Glow, Body Silk Cream Dove, Silk Glow, Silkening Body Lotion De lukter så utrolig godt! Endret 27. februar 2007 av Gjenglemt sykkellås
Drua Skrevet 27. februar 2007 #7 Skrevet 27. februar 2007 L'Oreal Gentle Eye Makeup Remover Rouge fra HM, holder utrolig lenge og ser naturlig ut. Gosh øyenskygger
Karamba Skrevet 28. februar 2007 #8 Skrevet 28. februar 2007 (endret) -Nivea makeup remover -HM eyeliner -L'oreal bodylotion -Isadora øyenskygger -Sterilan Deo -Palmolive dusjsåpe -Artdeco øyenskygger Endret 28. februar 2007 av Karamba
gizmoo Skrevet 28. februar 2007 #9 Skrevet 28. februar 2007 Liker veldig godt gode gamle spenol jeg! Inneholder ikke parfyme, så den er mild mot huden og kræsjer ikke med parfymen. Og så funker den faktisk bra på tørr hud. Og helt genial etter jeg har barbert meg på leggene ettersom jeg har det med å bli irritert hvis jeg bruker sterkere produkter da. Og så er den jo utrolig billig! Helt enig! Spenol blir jeg aldri lei, og den koster liksom 10 kr eller noe..... Er også veldig glad i Loreal Volume Shocking Double Mascara. Har ikke hørt om så mange som liker den, men jeg får superlange vipper av den
Gjest nimbus Skrevet 28. februar 2007 #10 Skrevet 28. februar 2007 Dove silkening body lotion, den med glitter
øyenstikker Skrevet 28. februar 2007 #11 Skrevet 28. februar 2007 puffie: Siden du nevner hm øyenskygger må jeg spørre: hvordan får du de til å sitte lenge? Når jeg har brukt dem så er de borte etter noen timer Fikk sjokk når jeg kjøpte meg en loreal skygge, satt like fint heeele dagen og natten, til jeg vasket den av
Gjest gjesta Skrevet 28. februar 2007 #12 Skrevet 28. februar 2007 puffie: Siden du nevner hm øyenskygger må jeg spørre: hvordan får du de til å sitte lenge? Når jeg har brukt dem så er de borte etter noen timer Fikk sjokk når jeg kjøpte meg en loreal skygge, satt like fint heeele dagen og natten, til jeg vasket den av ← Bruker en øyeskyggebase som legges først. Da sitter øyenskyggen. Jeg har en rimelig til under hundrelappen fra ArtDeco.
Lib Skrevet 28. februar 2007 #13 Skrevet 28. februar 2007 Dove Summer Glow Den grønne skrubbekremen fra Loreal Simple ansiktsservietter (sminkefjerner) Vanlig lipsyl (blå)
Gjest Frk. Grønn Skrevet 28. februar 2007 #14 Skrevet 28. februar 2007 Mine favoritter: - Simple ansiktsservietter (ikke så lenge siden jeg prøvde disse for første gang, men de er knallgode!) - HM brun eyeliner - Loreal Exfotonic Body Scrub / Body Shop Satsuma Body Scrub - Dove Summer Glow - Savex leppepomade - MaxFactor 2000 Calorie Mascara med buet børste - Loreal Go Create Pump Spray - Dr. Greves såper Det var de jeg kom på i første omgang
~Mrs.Valentine~ Skrevet 28. februar 2007 #15 Skrevet 28. februar 2007 De jeg kommer på i farten: L'orèal bodylotion, Natusan bodylotion(den rosa) Nivea dusjolje L'orèal øysminkefjerner Vichy rensemousse og Vichy Thermal Fix kremer HTH og Palmolive deo Jason body/handlotion og Jason leppepleie L'orèal volumskum IsaDora build up maskara Depend neglpleie Kolokrem IsaDora øyeskygger
Gjest Blanca Skrevet 28. februar 2007 #16 Skrevet 28. februar 2007 Billige produkter jeg gjerne kjøper igjen: Nivea dusjolje Mandelolje L'Oreal Nutrilift bodylotion Nivea Dry deo Isadoro flytende eyeliner Depend neglelakkfjerner og neglelakker Define Shine Booster
chanell Skrevet 28. februar 2007 #17 Skrevet 28. februar 2007 Ja noen av mine billigefavoritter er: -bodylotion fra loreal og spenol -lipsyl (grønn mrd alovera) -vaseline intensiv care deo uten parfyme -dusjsåper fra lux og palmolive Det er sikkert flere ting, men kommer ikke på det nå.
skanky Skrevet 28. februar 2007 #18 Skrevet 28. februar 2007 Etter at jeg fikk mer penger å rutte med og kunne kjøpe dyrere kosmetikk, så er det veldig få av de billige produktene jeg brukte i mine fattige år som jeg fremdeles går tilbake til. De eneste er: - Head and Shoulders shampo - Wella balsam - HM Dipliner - Dove bodylotion
Gjest koffeine Skrevet 28. februar 2007 #19 Skrevet 28. februar 2007 (endret) Her går det mye i billigprodukter (man lærer mye av å leve på studielån i årevis...). Disse liker jeg godt: -vaseline intensive care renseskum for ansiktet (den er litt uttørkende, men det passer meg bra) -palmolive dusjsåpe -bodyshop seaweed dagkrem -loeral mascaraer (både longitude og volume et-eller-annet) -og for ikke å glemme fructis volum-skum! Det får til og med mitt hår til å se tykt ut Endret 28. februar 2007 av koffeine
kitekatt Skrevet 28. februar 2007 #20 Skrevet 28. februar 2007 Billige produkter? Dove Silkening lotion og deo (den med rosa kork) Palmolive Dusjsåper Elvital shampoo & Balsam (rosa) Pantene Winter Resque Limited Edition balsam HM rouge, brun kajal og øyeskygger L'oreal øyesminkefjærner Les Plaisirs Nature Bodylotion, dusjsåper og kroppskrubb fra Yves Rocher Vanlig Lypsyl Depend neglelakk Aco myk hud bodylotion fra apoteket Isadora øyeskygger HM hårspray (rosa flaske) Elvital hårskum (den røde)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå