Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en øyekrem, men ønsker ikke en krem som virker oppstrammende siden jeg ikke er så gammel enda. Men trenger ekstra fukt i området. Noen som kan anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er veldig fornøyd med Clinique sin all about eyes! Må innrømme at jeg egentlig ikke har noen store problemer med hverken å være blå under øynene, poser eller rynker, så vet ikke om jeg er den rette til å svare her.... Men den gir ihvertfall godt med fuktighet, trekker fort inn og er god under makeup! Så hvis det er det du ser etter så er denne super! :)

Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med Clinique når det gjelder øyekrem, jeg bruker All About Eyes Rich.

Skrevet

Kan vel legge til at jeg også er veldig fornøyd med all about eyes :)

Gjest Deception
Skrevet

Jeg har tørr hud, og bruker følgende øyenkremer:

(1) Shiseido The Skincare Eye Revitalizer (natt); den er ganske rik, og ikke så godt egnet under sminke.

(2) Decleor Harmonie øyenkremgele (dag); gir ikke like mye fukt som (1), men ok under sminke.

Begge to er i tube, noe jeg synes er et fortrinn.

Skrevet

Bruker Dermalogica multivitamin power firm. Er veldig fornøyd! :)

Skrevet

All about eyes fra Clinique. Beste jeg har prøvd. Kjøpte meg nå Decleors Vitaroma, den er god, men ingenting slår Cliniques. Holder meg til den heretter. Skal prøve rich varianten neste gang jeg skal ha.

Skrevet

Vichys Thermal Fix Yeux, koster ca 200kr og fåes på apoteket. Drøy og kjempegod. Jeg er veldig fornøyd.

Skrevet

Jeg blir så påvirket av kg, nå bestilte jeg all about eyes...

Har før prøvd hydrazen fra lancome og en fra decleor, men likte hydrazen best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...