Gå til innhold

Hvem er dere?

Gjest Haugtussa

Anbefalte innlegg

Gjest Haugtussa

Bare lurer litt jeg, på hvem av dere som er dere selv på bildene i profilen? Vinga for eksempel, og hva med deg Milla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Millas bilde er en skuespillerinne, aner ikke i hvilken metaforisk sammheng milla har ment med det. Vinga er ikke tilstede lengere desverre =(

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Avataren min er Salma Hayek som jeg synes er noe av d vakreste som går på denne jord.

Hun har den ultimate killerbody!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Det er Tommy ser du vel......

Egentlig en hyllest til min kjære som liker han så godt. Synes også selv at det finnes noen VANVITTIG bra striper med de to der ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

gamleavataret mitt var av meg mens denne nye er av ei jente i bandet the sins of thy beloved og særlig på dette bildet er vi kliss like :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bilde av Miranda Otto, som spiller Eowyn i Ringenes Herre, to tårn. Har fått hørt flere ganger at vi er kliss like, så da tenkte jeg at da kan jeg likesågodt bruke dette bildet!! Er jo kos å få høre sånt da.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Min nåværende avatar er av Carrie-Ann Moss fra The Matrix. Den forrige som jeg hadde i flere mnd var fra Baldursgate. Skal ta frem den gamle igjen tror jeg.. Men jeg har flere ganger hatt avatar av meg selv :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...