sunfly Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Hadde bestilt time til voksing i dag og grunnet få på jobb ble timen min avbestilt. De har sjeldent voksing som kveldene og det er kun da jeg har tid til å få dette gjort. Derfor må jeg nok ta saken i egne hender - har forsøkt å vokse selv tidligere, men det blir bare et utrolig klin... Derfor tenkte jeg at jeg kunne forsøke hårfjerningskrem, men har tidligere dårlig erfaring med at det blir fryktelig sort-prikkete etter hårsekkene. Har det kommet noe nytt revolusjonerende på markedet? Hva anbefaler Dere? Veet, Nair eller annet? Hva pleier Dere å bruke? Er så utrolig takknemlig - vil bli hårløs fortere enn svint...
Antoinette Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 (endret) Det er år og dag siden jeg har brukt hårfjerningskrem (nå er jeg en hardbarket vokser) men jeg husker at jeg brukte Nair og fikk et pent resultat. Endret 27. februar 2007 av Antoinette
Gjest Puffee Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Veet hårfjerningskrem fungerer greit, men hårene kommer jo mye raskere tilbak enn om du bruker voks. Veet kaldvoksstrips fungerer veldig bra for meg, og siden du er vant med voksing så klarer du det sikkert selv også
En som vet Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Hårfjerningskrem har egentlig aldri fungert på meg, fikk aldri ordentlig bort hårene. Men så prøvde jeg Veet hårfjerningskrem som skal kunne sitte på i dusjen, og den funket! Så ville gått for den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå