Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun var så skakk i øynene før, på dawsons creek.

Det er ikke bare sminke og pannelugg som er anderledes.

Jeg ble litt overrasket over å se henne på nye bilder, får det er noe som ikke er som før, fysikken er anderledes. Linjene er en anelse renere.. Nå har jeg sitti å sammenlignet litt, og ja hun har vært under kniven, garantert.

Andre som mener noe annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På de bildene jeg fant så hun bare brunere ut:P Link?

Skrevet

Hvem i Hollywood har ikke vært under kniven bør man vel heller spørre :ler:

Skrevet

Kan ikke si at jeg har lagt merke til noen forskjell...

Svarer derfor nei.

Skrevet

Og jeg som ikke ser på Dawson creek aner ikke hvem damer er, så kanskje du har link til noen bilder ?

Skrevet

Kanskje greit å ha riktig navn på dama.. hun heter Katie Holmes ikke Karie Holms.....

Åja ja alle i hollywood har sikkert vært under kniven engang... og i tillegg har dama blitt en god del eldre siden Dawsons Creek....

Skrevet

Ja hun vet jeg jo hvem er....

Jeg kunne ikke utifra de før og etter bildene i linken til Gizmoo, se noe spesiellt anderledes.

Noen bilder smilte hun på, andre ikke , usminket/sminket..... Nei, jeg tror ikke hun har gjort noe.

Skrevet
og som motvekt, skrekk og underholdning

http://www.awfulplasticsurgery.com

Synd når du tenker på hvor pene mange av disse var i utgangspunktet.

:overrasket: LaToya var jo umulig å kjenne igjen!

Jocelyn Wildenstein har jo faktisk en gang sett bra ut da! Men nå... :kvalm:

Gjest Frøken Titt
Skrevet (endret)

Syns det bare ser ut som om hun er kvitt valpefettet.

Endret av Frøken Titt
Skrevet

Synes heller ikke det ser ut som hun har lagt seg under kniven.

I den siste linken synes jeg beskrivelsen var god angående Barry Manilow; "Barry Manilow's face looks as if he is perpetually walking through a wind tunnel." :ler:

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet
og som motvekt, skrekk og underholdning

http://www.awfulplasticsurgery.com

Synd når du tenker på hvor pene mange av disse var i utgangspunktet.

Herregud, hun der Jocelyn Wildenstein burde jo heller hatt navnet Frankenstein .. :overrasket:

• 1 måned senere...
Skrevet
Kanskje greit å ha riktig navn på dama.. hun heter Katie Holmes ikke Karie Holms.....

:plystre: gikk litt fort tenker jeg. Så det nå selv , :mrgreen:

Blir helt fasinert av disse bildene på http://www.awfulplasticsurgery.com

glad jeg er som jeg er, og er fornøyd gitt.

Gjest Fruktfat
Skrevet

jeg synes også det ser ut som om hun bare har blitt kvitt valpefettet og får mer voksne trekk.

synes det er morsomt å se puppene til britney spears og jessica simpson der, vanskelig å nekte for å ha gjort noe ;)

• 7 måneder senere...
Skrevet

mente katie da hihi

Skrevet

Jeg synes det ser ut som hun har forandra seg. Tragisk i så fall for ei søt ung jente...

Skrevet

Nå begynner det å bli en del år siden Dawsons Creek, og med tanke på at jenta har blitt 10 år eldre og gått ned 10 kilo er det ikke rart hun har forandret seg en del? 10 kilo minus kan utgjøre ganske så stor forskjell på et ansikt, og trekkene blir mye tydeligere enn de kanskje har vært tidligere.

• 4 måneder senere...
Skrevet

:jepp:

Nå begynner det å bli en del år siden Dawsons Creek, og med tanke på at jenta har blitt 10 år eldre og gått ned 10 kilo er det ikke rart hun har forandret seg en del? 10 kilo minus kan utgjøre ganske så stor forskjell på et ansikt, og trekkene blir mye tydeligere enn de kanskje har vært tidligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...