Gjest sexysadie Skrevet 23. februar 2003 #1 Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg liker godt betegnelsen nymfomann;som beskriver en voksen person av hankjønn hvis blotte nærvær framkaller el. forsterker kjønnsdriften hos kvinner. Kjønnsorganist: mann som spiller bevisst på det han har mellom beina. Hva mener så panelet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maverick Skrevet 24. februar 2003 #2 Del Skrevet 24. februar 2003 Jeg liker godt betegnelsen nymfomann;som beskriver en voksen person av hankjønn hvis blotte nærvær framkaller el. forsterker kjønnsdriften hos kvinner. Kjønnsorganist: mann som spiller bevisst på det han har mellom beina. Hva mener så panelet? Du leser Lørdagsmagasinet i Dagbladet, skjønner jeg... portrettintervjuet med Kjetil Rolness/Jens Pikenes?? ..syns det hadde vært like greit om du hadde oppgitt kilden din... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 24. februar 2003 #3 Del Skrevet 24. februar 2003 Jeg gikk ut ifra at alle hadde lest det men her er linken http://www.dagbladet.no/magasinet/2003/02/.../21/362165.html Beklager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KimErikLokker Skrevet 24. februar 2003 #4 Del Skrevet 24. februar 2003 Det er kanskje ikke lov med reklame her, men disse sitatene er hentet fra Bakmålsordboka. Den anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå