Gjest sexysadie Skrevet 23. februar 2003 #1 Skrevet 23. februar 2003 Jeg liker godt betegnelsen nymfomann;som beskriver en voksen person av hankjønn hvis blotte nærvær framkaller el. forsterker kjønnsdriften hos kvinner. Kjønnsorganist: mann som spiller bevisst på det han har mellom beina. Hva mener så panelet?
maverick Skrevet 24. februar 2003 #2 Skrevet 24. februar 2003 Jeg liker godt betegnelsen nymfomann;som beskriver en voksen person av hankjønn hvis blotte nærvær framkaller el. forsterker kjønnsdriften hos kvinner. Kjønnsorganist: mann som spiller bevisst på det han har mellom beina. Hva mener så panelet? Du leser Lørdagsmagasinet i Dagbladet, skjønner jeg... portrettintervjuet med Kjetil Rolness/Jens Pikenes?? ..syns det hadde vært like greit om du hadde oppgitt kilden din...
Gjest sexysadie Skrevet 24. februar 2003 #3 Skrevet 24. februar 2003 Jeg gikk ut ifra at alle hadde lest det men her er linken http://www.dagbladet.no/magasinet/2003/02/.../21/362165.html Beklager
Gjest KimErikLokker Skrevet 24. februar 2003 #4 Skrevet 24. februar 2003 Det er kanskje ikke lov med reklame her, men disse sitatene er hentet fra Bakmålsordboka. Den anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå