Gjest Ulva35 Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Prøver en ny ordlek jeg. Vi har jo hatt: Hvem kunne du tenke deg å ha sex med hvis du måtte Den tråden forsvant jo etterhvert, forstålig nok når vi ser hva slags alternativer vi kom med innemellom Slik tenkte jeg denne leken: Hvilken person kunne du ha tenkt deg å dele et døgn med? Og hvorfor? Det må være en kjent person. Her kan du også reise tilbake i tid å velge en historisk person som har levd. Hvorfor akkurat denne personen: Du synes bare han/hun er sexy Du tror du kan påvirke verdensfreden med å snakke med denne personen Du ønsker å fortelle denne personen at du beundrer han/henne Og lignende ting. Selvfølgelig må vi ha to personer å velge mellom, og er det er håpløst valgt er det lov å passe Og det må være et menneske. Ikke Donald Duck eller noe sånt Jeg begynner: Mor Teresa eller Nåværende pave? Og hvorfor?
Rainbow Brite Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Mor Theresa! Nåværende paven ser ond ut. Får litt dårlig samvittighet av å synes noe sånt om paven, men det er noe med øynene hans som jeg synes er direkte skummelt!! Johnny Depp eller James Dean?
Gjest Ulva35 Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 James Dean. Ikke for noe annet enn at jeg synes han var herlig Margit Sandemo eller Anne Holt?
Gjest hufse-tufsa Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Anne Holt. Passe rappkjefta dame, og så har hun søt samboer. mr bush eller mr putin
Gjest Ulva35 Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Bush. For å prøve å få han til og forstå at politikken han fører er en fare for hele menneskeheten. Olav den Hellige eller Harald Hårfagre?
Gjest hufse-tufsa Skrevet 27. februar 2007 #7 Skrevet 27. februar 2007 skjønner ikke helt innspillet ditt m.p men tar utgangspunkt i kongene til ulva jeg også. tar olav hellige. for da ville jeg spurt han litt rundt kristningen av landet, om han opplevde metodene som gjennomtenkte. og ikke minst hvordan vikingetiden var, fått omvisning i byen hans, en bedre middag. sturla (tv2 programleder) eller anne cath herland
Susannah Skrevet 27. februar 2007 #8 Skrevet 27. februar 2007 Anne Kath., ville sett om hun er sånn i virkeligheten også! Adolf Hitler eller Dronning Victoria?
Rainbow Brite Skrevet 28. februar 2007 #9 Skrevet 28. februar 2007 Adolf Hitler, større utfordring, og for å se hva slags person han var når han ikke sto og messet på speed! Neil Young eller Bob Dylan?
Gjest Ulva35 Skrevet 28. februar 2007 #10 Skrevet 28. februar 2007 Bob Dylan. Ikke noen spesiell grunn, men bare fordi han er det beste av to alternativer. Elvis Presely eller John Lennon? Edit: Hvorfor fikk ikke jeg Hufsas valg
Rainbow Brite Skrevet 28. februar 2007 #11 Skrevet 28. februar 2007 Begge!! Men velger likevel John Lennon, fordi jeg vokste opp med ham i større grad enn Elvis. Men helst begge Sigmund Freud eller B. F. Skinner?
Gjest Ulva35 Skrevet 28. februar 2007 #12 Skrevet 28. februar 2007 Sigmund Freud. Fordi jeg tror han var en spennende person John F Kennedy eller Richard Nixon?
Susannah Skrevet 28. februar 2007 #13 Skrevet 28. februar 2007 Definitivt John F. Kennedy, ville sjekket om han var slik en womanizer som de påstår Hm... Marilyn Monroe eller Elisabeth Taylor?
Gjest mata Skrevet 28. februar 2007 #14 Skrevet 28. februar 2007 Sandra Bullock, fordi vi kunne koset oss og hatt det gøy...kjempegøy... Jack Nicholsen, fordi jeg kunne plaget vettet av han og stilt han rare spørsmål...og hatt det gøy, i alle fall jeg... Eli Hagen, fordi hun kan lære meg å kjøre bil... Og Kiefer og og ... (det ringer på nå, orker jeg åpne.
Gjest hufse-tufsa Skrevet 28. februar 2007 #15 Skrevet 28. februar 2007 monroe. fordi jeg kunne fått høre hennes historie fra henne selv kong harald eller dronning sonja
Gjest Maksprell Skrevet 28. februar 2007 #16 Skrevet 28. februar 2007 Kong Harald. Da sku vi ha forri oppi elva å feska laks Michael Jackson eller Jokke?
Gjest Ulva35 Skrevet 1. mars 2007 #17 Skrevet 1. mars 2007 Nå er jeg glad for at jeg valgte i utgangspunktet at vi kunne si pass Og Mata: Du må velge en av de to som brukeren over deg spør om. Og si hvorfor, eller som meg passe og gi to nye som valg til neste mann Snorre Sturlason(fortidens historieforteller) eller Karsten Alnæs(Nålevende historieforteller)?
Susannah Skrevet 1. mars 2007 #18 Skrevet 1. mars 2007 Det må blir Snorre, selvfølgelig. Håper han er mer livat enne Karstein Alnæs, som jeg ser på som en tørrpinn. (Men dog en flink historiker) Vel, skal vi se.... Jesus eller Buddha (Sidharta Gautama)?
Gjest Ulva35 Skrevet 1. mars 2007 #19 Skrevet 1. mars 2007 Jesus, fordi jeg tror på han Kong Olav eller Kong Haakon?
Gjest hufse-tufsa Skrevet 1. mars 2007 #20 Skrevet 1. mars 2007 det måtte blitt kong olav for han har jeg jo selv opplevd som konge. skulle utfordret han litt på det å gå av med pensjoni tide, slik at hans sønn får til å gjøre det samme i tide. slippe ungdommen til har de ikke vært så flinke til, denne kongefamilien. henki kolstad eller wenche foss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå