Mediocre Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 (endret) Bestilte noen klær fra Ellos i dag, og på hentested så sto det jeg skulle hente pakken på Showtime (en slags kiosk). Er dette et vanlig sted å hente pakker..? Tidligere har jeg hentet dem på posten.. :klø: Edit: tyrkleif Endret 27. februar 2007 av Mediocre
Drua Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 (endret) Joda, det går an det. Må legge til at du kan velge å hente pakken på posten også, man pleier å få alternativer. Endret 27. februar 2007 av Drua
Mediocre Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2007 Okay, jeg fikk ingen alternativer nemlig, og så er jeg vant til å hente på posten. Men posten kommer vel frem til kioskene også
Susannah Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Det har jeg aldri hørt om. Er det en Post i Butikk inne på den kiosken som heter Showtime da, eller er det bare en avtale de har med Ellos? Ble bare litt nysgjerrig.
Gjest Marillia Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Bestilte noen klær fra Ellos i dag, og på hentested så sto det jeg skulle hente pakken på Showtime (en slags kiosk). Er dette et vanlig sted å hente pakker..? Tidligere har jeg hentet dem på posten.. :klø: Edit: tyrkleif ← Jeg oppdaget det samme som deg, at jeg ikke fikk hente ut pakken min på Posten, men på Showtime. Fant da ut at jeg kunne betale et lite beløp (kr 50,-?) for å få pakken levert på døra, så jeg gjorde det i stedet
Skravla Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 Ellos har inngått avtale med en del kiosker, butikker, bensinstasjoner etc og tilbyr kundene å hente pakke der i stedet for posten. Man skal kunne få valget å hente på posten også. Ellers er det mulig for 40 kr å få pakken levert på døren av posten.
Mediocre Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. februar 2007 Ååå! Takk Skravla, nå ble jeg litt klokere
Cappuccino Skrevet 27. februar 2007 #9 Skrevet 27. februar 2007 Det er ikke Ellos som inngår avtaler med kiosker. Ellos bruker en leverandør av transporttjenester for nettbutikker som heter Schenker Privpak. Schenker er tidligere Linjegods. Og Privpak har da selvfølgelig avtaler med litt andre kiosker/butikker enn Posten. Jeg regner med at Privpak er billigere for jeg har inntrykk av at Ellos vil at kundene skal bruke dem om mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå