Gå til innhold

Hvordan måle penis?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter å ha lest en hel haug med tråder om penisstørrelse her inne har jeg skjønt såpass at det ikke bare er lengden som teller, men også tykkelsen.

Det beste må jo derfor være å måle pikkens vekt (eller masse for å bruke det korrekte fysiske begrepet).

Jeg har derfor lagt hodet i bløt og begynt å pønske på hvordan dette best skal la seg gjøre. Jeg prøvde med skålvekt, digital kjøkkenvekt og digital fjærvekt, men ingen av disse egner seg noe særlig til å veie en ståpikk. Det gikk greit å måle mens den var slapp, og tildels når den var halvfeit, men så fort den reiser seg mer enn 90 grader ut fra lårene får jeg problemer.

Jeg kom frem til at min halvstive pikk veide 873 gram, men har et håp om å passere den magiske grensen på 1 kg når den er helt stiv.

Jeg trodde jeg hadde skjønt det da jeg kom på at jeg kunne gå på en badevekt og veie meg, først med slapp pikk og deretter med ståpikk. Hvis jeg da tok differensen og plusset på vekten av den slappe pikken trodde jeg at jeg skulle nærme meg fasiten, men differensen ble null så ståpikken veide tilsynelatende like mye som den slappe. Skal si selvtilliten min fikk seg en knekk da, gitt.

Neste steg er å prøve å veie den mens jeg står på hodet. Gleder meg til å prøve det når jeg kommer hjem fra jobb. Tror det kan fungere bra.

Tar gjerne i mot tips hvis det er noen andre som har erfaring med dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg kom frem til at min halvstive pikk veide 873 gram, men har et håp om å passere den magiske grensen på 1 kg når den er helt stiv.

Så når den er stiv mener du at den er omtrent som to halvlitersbokser stilt oppå hverandre?

Det tror vi selvfølgelig på.

Skrevet

Vel....... Etter nøye overveieing er jeg kommet frem til dette:

Så lenge jeg ser den i godt mon over en lettere nedsunket brakkmuskel, les magen, så klager jeg ikke. Ingen andre har klaget heller.....

Er ikke så opphengt i størrelse/vekt, men å bruke den til det den er laget for, felles nytelse nemlig :humpe::wow:

Skrevet

Interessant prosjekt du har her.

Ikke fortvil selv om badevekta ikke viser noen forskjell mellom slappikk og ståpikk. Årsaken er at alt blodet som er i ståpikken trekker seg tilbake i resten av kroppen når pikken blir slapp. Dermed har du med deg blodet opp på vekta igjen når du skal veies med slappikk, men det er da ikke lenger plassert i pikken.

Dersom du skal få denne metoden til å gi korrekt resultat, bør du ta av ståpikken etter første tur på vekta, vente til den blir slapp, før du setter den på igjen og veier deg på ny. Da vil du finne differansen. Men når du først har tatt deg bryet med å kappe den av, kan du like gjerne legge den på kjøkkenvekta og lese av pikkens vekt direkte.

Lykke til!

Gjest glamourgirl
Skrevet
:ler: Og når du måler den, så mål helt fra rumpehullet og over hodet og ned igjen, da blir den kjempelang, og helt klart tilfredstillende for alle kvinner!
Skrevet (endret)
Så når den er stiv mener du at den er omtrent som to halvlitersbokser stilt oppå hverandre?

Det tror vi selvfølgelig på.

Skjønte jo når jeg leste svaret ditt at det 873 gram kanskje var litt mye. Begynte feilsøking og barberte bort alt håret på og rundt pikken. Da ble vekten redusert til 527 gram. Syntes fortsatt det var litt mye når jeg sammenlignet pikken med en halvlitersboks. Kontrollsjekket derfor vekta, men den var ok. Plutselig gikk det opp et lys for meg: Jeg hadde jo veid testiklene også i min iver etter å få et best mulig resultat. Ikke ulikt det mange gjør for å jukse til seg noen ekstra cm når de måler lengden. Ganske pinlig egentlig at jeg ikke tenkte på det i første omgang. Den nye offisielle målingen er 217 gram. Fortsatt halvstiv. Prosjektet med å måle mens jeg sto på hodet falt helt i fisk. Alt blodet samlet seg i hodet, og pikken ble slapp og liten som en ansjos.

Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Noen må da kunne hjelpe meg, jeg nekter å tro at jeg er den eneste som har forsøkt dette.

Endret av Grobian
  • 2 uker senere...
Gjest entotre
Skrevet

Grobian: du må jo bruke nøtta litt, vis du står med en halviter pils i hånda på en badevekt, drikker pilsen opp og ser ned på vekta, vil den jo være det samme.

Forslag til hvordan man veier laksen.

Altså. jeg ble også litt opphengt i dette nå.

problemet tror jeg her er jo at eksempelvis en banan veier noe, mens en banan med bly inni veier noe mye mer. va om man da veier penis før den blir stiv. eks 50 g eller måler lengde og diameter.

så, måler mann i stiv tilstand, lengde og lengde rundt. (diameter)

hode kan kompensere for at det er en 'spiss'. altså det som går ut fra stammen blir lagt på det som går inn ytterst. :-D

wholla. man har en sylinder. radien * Phi blabla noe. :lese: = eks: 0,2 m3 = 200 g

man kan altså fylle opp 2 dl med blod. men veier penis da 200 g . va med innmaten, 50 g fra slapp. kan man kansje trekke bort dette fra slapp tilstand. det er jo blod i en slapp tilstand også. men vis man ser på hvor mye den forstørrer seg. :murvegg: kan man da finne det ut? :grine:

nei. nå er jeg trøtt og syk. :fryser: kl er 6 og jeg må komme meg i seng. dette ble bare tull og tøys, men kansje noen finner ut noe bedre. :forkjola:

Gjest entotre
Skrevet

forresten. man måler penis slik :enig:

I erigert tilstand måles penis når du står og den står – i 90 graders vinkel i forhold til gulvet. Målebåndet plasseres på oversiden, rett over penisroten med målebåndet presset inntil benet. Så måler du hvor langt det er til tuppen av penis.

Skrevet
Grobian: du må jo bruke nøtta litt, vis du står med en halviter pils i hånda på en badevekt, drikker pilsen opp og ser ned på vekta, vil den jo være det samme.

Forslag til hvordan man veier laksen.

Altså. jeg ble også litt opphengt i dette nå.

problemet tror jeg her er jo at eksempelvis en banan veier noe, mens en banan med bly inni veier noe mye mer. va om man da veier penis før den blir stiv. eks 50 g eller måler lengde og diameter.

så, måler mann  i stiv tilstand, lengde og lengde rundt. (diameter)

hode kan kompensere for at det er en 'spiss'. altså det som går ut fra stammen blir lagt på det som går inn ytterst.  :-D 

wholla. man har en sylinder. radien * Phi blabla noe. :lese: = eks:  0,2 m3 = 200 g

man kan altså fylle opp 2 dl med blod. men veier penis da 200 g . va med innmaten, 50 g fra slapp. kan man kansje trekke bort dette fra slapp tilstand. det er jo blod i en slapp tilstand også. men vis man ser på hvor mye den forstørrer seg. :murvegg:  kan man da finne det ut?    :grine:   

nei. nå er jeg trøtt og syk.  :fryser:  kl er 6 og jeg må komme meg i seng. dette ble bare tull og tøys, men kansje noen finner ut noe bedre.    :forkjola:

Ok, jeg får bruke nøtta litt da. Du er absolutt inne på noe når det gjelder volumet av en sylinder. Og som du påpeker er det ikke sikkert at innholdet i pikken har samme massetetthet som innholdet i en ølboks. Men jeg tror det blir litt for forenklet å regne med at pikken kun inneholder blod. Det er tross alt en del cellevev der også som fylles med blod, samt litt fett.

Jeg velger derfor å gjøre den antakelsen at pikken har omtrent samme massetetthet som resten av kroppen. Den vet jeg jo ikke, så først må jeg finne ut hva kroppens massetetthet er. Det kan jeg gjøre måle volumet av kroppen og massen (vekten). Volumet er ikke bare lett å finne, men jeg tror det skal gå hvis jeg legger meg i et badekar med en kjent mengde vann i. Hvis jeg måler hvor mye vannstanden stiger etter at jeg har lagt meg oppi, kan jeg beregne hvor mange liter kroppen min inneholder.

Hvis jeg deretter tar min egen kroppsmasse og dividerer med kroppsvolumet, finner jeg kroppens massetetthet. For enkelhets skyld vil jeg som nevnt anta at pikken min har samme tetthet.

Da gjenstår det bare å sette seg godt til rette med siste nummer av Illustrert Vitenskap og et målebånd, og vente på at pikken skal bli ordentlig hard. Det pleier å gå fort når jeg har et Illustrert Vitenskap for hånden.

Når jeg er klar måler jeg lengde og omkrets på lille-Per. Før jeg kan regne ut volumet må jeg huske å dividere omkretsen på 2*pi for å finne radius. Deretter multipliserer jeg lengden med pi og r i andre (r*r). Da har jeg volumet.

Volumet multipliseres med massetettheten, og vips har jeg funnet ut hvor mye pikken min veier. :raudruss:

Nå gjenstår det bare å finne ut hva jeg skal bruke denne kunnskapen til, bortsett fra å skryte på KG om at pikken min er middels stor.

:blunke:

Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet
Ok, jeg får bruke nøtta litt da. Du er absolutt inne på noe når det gjelder volumet av en sylinder. Og som du påpeker er det ikke sikkert at innholdet i pikken har samme massetetthet som innholdet i en ølboks. Men jeg tror det blir litt for forenklet å regne med at pikken kun inneholder blod. Det er tross alt en del cellevev der også som fylles med blod, samt litt fett.

Jeg velger derfor å gjøre den antakelsen at pikken har omtrent samme massetetthet som resten av kroppen. Den vet jeg jo ikke, så først må jeg finne ut hva kroppens massetetthet er. Det kan jeg gjøre måle volumet av kroppen og massen (vekten). Volumet er ikke bare lett å finne, men jeg tror det skal gå hvis jeg legger meg i et badekar med en kjent mengde vann i. Hvis jeg måler hvor mye vannstanden stiger etter at jeg har lagt meg oppi, kan jeg beregne hvor mange liter kroppen min inneholder.

Hvis jeg deretter tar min egen kroppsmasse og dividerer med kroppsvolumet, finner jeg kroppens massetetthet. For enkelhets skyld vil jeg som nevnt anta at pikken min har samme tetthet.

Da gjenstår det bare å sette seg godt til rette med siste nummer av Illustrert Vitenskap og et målebånd, og vente på at pikken skal bli ordentlig hard. Det pleier å gå fort når jeg har et Illustrert Vitenskap for hånden.

Når jeg er klar måler jeg lengde og omkrets på lille-Per. Før jeg kan regne ut volumet må jeg huske å dividere omkretsen på 2*pi for å finne radius. Deretter multipliserer jeg lengden med pi og r i andre (r*r). Da har jeg volumet.

Volumet multipliseres med massetettheten, og vips har jeg funnet ut hvor mye pikken min veier.  :raudruss:

Nå gjenstår det bare å finne ut hva jeg skal bruke denne kunnskapen til, bortsett fra å skryte på KG om at pikken min er middels stor.

:blunke:

Nå har jo ikke pikken knokler, som resten av kroppen. Knokler har jo høyere massetetthet enn kjøtt, men kjøtt veier nok mer. Jeg tror du først må finne differensen mellom knoklenes og kjøttets massetetthet. Jeg har et forslag i så måte. Du kjøper et lammelår, så beiner du det ut, og tar samme vekt med bein og kjøtt, og finner forskjellen i volum. Dette vil gi deg et referansetall du kan bruke i resten av forsøket ditt. Dvs. du utfører resten akkurat som planlagt, men trekker fra faktoren knokler gir. Da har du vekt/volum/masse på pikken.

Hva du kan bruke det til?

"Den er ikke lang, men den er tung?" ;)

Skrevet
Jeg prøvde med kjøkkenvekt

Æsj!

Skrevet (endret)

Jeg husker en jente som var litt misfornøyd med størrelsen min, men da jeg valgte å måle pikken fra rumpehullet i stedet, var hun såre fornøyd med lengden, og sexen ble mye bedre.

Endret av punktom
Gjest Gjest
Skrevet

Den er ikke så lang men den er kjempe tynn :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...