Gå til innhold

Favorittblomst


Millan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes også at blå (og hvite)anemoner er utrolig grasiøse og nydelige!!!

Ellers elsker jeg store buketter med knasende sprø, friske og fargerike tulipaner!

Av naturens ville og vakre blomster har hvitveisen alltid vært spesiell for meg!

icon_wink.gif Med ønske om en fargerik og fin vår!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min favoritt er uten tvil "Forglem meg ei". De er så bittesmå og søte, og så har de en nydelig blåfarge. Liker også navnet, jeg er håpløst romantisk. icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde

Margeritter - fordi de er vakre og minner meg om mor.

Ellers kjøper jeg som regel hver uke en bukett med tulipaner - jeg elsker friske blomster.

_________________

Hilde icon_smile.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Hilde den 2002-03-29 17:59 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KristinK

Uten tvil: hvitveisen. Det er en nydelig blomst, og når den blomstrer innimellom store grantrær er den bare så flott. Den gjør seg også veldig godt i buketter på bordet! Definitivt min favoritt!

Ellers liker jeg alle markblomster. Kan nevne blåklokke, prestekrage, smørblomst, hundekjeks, maria nøkkelblom, forglemmegei og ryllik. Når alt dette settes sammen til en bukett er det utrolig flott!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kristin K.

Av ren nysgjerrighet...

ser at du skal gifte deg,

skal du ha markbl. i brudebuketten?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinK

Hei Millan.

Kunne gjerne hatt markblomster i brudebuketten, men nå gifter vi oss i august og da tror jeg ikke det er så fine markblomster igjen. Dessuten har jeg en kjole der markblomster ikke ville passe helt. Men kirken skal vi dekorere med markblomster og det kommer til å bli så fint! Hadde vi forresten skullet gifte oss i mai da hvitveisen blomstrer skulle jeg så absolutt hatt det i en bukett!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei alle sammen.

Min favoritt er definitivt solsikken,

den er bare hely nyyyydelig og gir en herlig vår/sommer følelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Mine favoritter er sånne små, ville valmuer som har den aller nydeligste rødfargen jeg vet om. Hvite eller veldig lyse roser er også kjempefine, begge de to nevnte blomstene er sånne som minner meg om somrene når jeg var liten.. Sukk..12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Blant de ville blomstene er liljekonvall på topp! Synet av de små hvite klokkene som dufter himmelsk er virkelig vår. Ellers står blåveis og markblomster høyt i kurs.

Når det gjelder de mer kultiverte plantene er fresia en stor favoritt, mens duftende dyprøde stilkroser kommer på en god andreplass.

Som dere ser har mine favoritter en ting felles -de dufter aldeles nydelig, men er samtidig en fryd for øyet.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...