Millan Skrevet 27. mars 2002 #1 Del Skrevet 27. mars 2002 Jeg elsker blomster, min favorittblomst er blå anemoner. Hvilken blomst er din favoritt???12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 27. mars 2002 #2 Del Skrevet 27. mars 2002 Jeg synes også at blå (og hvite)anemoner er utrolig grasiøse og nydelige!!! Ellers elsker jeg store buketter med knasende sprø, friske og fargerike tulipaner! Av naturens ville og vakre blomster har hvitveisen alltid vært spesiell for meg! Med ønske om en fargerik og fin vår!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svenskbrud Skrevet 27. mars 2002 #3 Del Skrevet 27. mars 2002 Ranunkel Pion(röd) Prästkrage Ros Nejlika Klöverblomman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2002 #4 Del Skrevet 27. mars 2002 Prestekrager Rødkløver Blåklokke Maria Gullsko I en bukett - da er det sommer da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Skrevet 29. mars 2002 #5 Del Skrevet 29. mars 2002 Min favoritt er uten tvil "Forglem meg ei". De er så bittesmå og søte, og så har de en nydelig blåfarge. Liker også navnet, jeg er håpløst romantisk. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 29. mars 2002 #6 Del Skrevet 29. mars 2002 Margeritter - fordi de er vakre og minner meg om mor. Ellers kjøper jeg som regel hver uke en bukett med tulipaner - jeg elsker friske blomster. _________________ Hilde 1212[ Dette Innlegg er endret av: Hilde den 2002-03-29 17:59 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 29. mars 2002 #7 Del Skrevet 29. mars 2002 * Hvite roser * Roser generelt * Tulipaner * Liljer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 29. mars 2002 #8 Del Skrevet 29. mars 2002 Uten tvil: hvitveisen. Det er en nydelig blomst, og når den blomstrer innimellom store grantrær er den bare så flott. Den gjør seg også veldig godt i buketter på bordet! Definitivt min favoritt! Ellers liker jeg alle markblomster. Kan nevne blåklokke, prestekrage, smørblomst, hundekjeks, maria nøkkelblom, forglemmegei og ryllik. Når alt dette settes sammen til en bukett er det utrolig flott!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millan Skrevet 31. mars 2002 Forfatter #9 Del Skrevet 31. mars 2002 Hei Kristin K. Av ren nysgjerrighet... ser at du skal gifte deg, skal du ha markbl. i brudebuketten?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 31. mars 2002 #10 Del Skrevet 31. mars 2002 Hei Millan. Kunne gjerne hatt markblomster i brudebuketten, men nå gifter vi oss i august og da tror jeg ikke det er så fine markblomster igjen. Dessuten har jeg en kjole der markblomster ikke ville passe helt. Men kirken skal vi dekorere med markblomster og det kommer til å bli så fint! Hadde vi forresten skullet gifte oss i mai da hvitveisen blomstrer skulle jeg så absolutt hatt det i en bukett!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2002 #11 Del Skrevet 6. april 2002 Hei alle sammen. Min favoritt er definitivt solsikken, den er bare hely nyyyydelig og gir en herlig vår/sommer følelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 6. april 2002 #12 Del Skrevet 6. april 2002 Mine favoritter er sånne små, ville valmuer som har den aller nydeligste rødfargen jeg vet om. Hvite eller veldig lyse roser er også kjempefine, begge de to nevnte blomstene er sånne som minner meg om somrene når jeg var liten.. Sukk..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussilago Skrevet 16. april 2002 #13 Del Skrevet 16. april 2002 Jeg synes erteblomster er sååå fine og så lukter de helt himmelsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astra Skrevet 17. april 2002 #14 Del Skrevet 17. april 2002 Blant de ville blomstene er liljekonvall på topp! Synet av de små hvite klokkene som dufter himmelsk er virkelig vår. Ellers står blåveis og markblomster høyt i kurs. Når det gjelder de mer kultiverte plantene er fresia en stor favoritt, mens duftende dyprøde stilkroser kommer på en god andreplass. Som dere ser har mine favoritter en ting felles -de dufter aldeles nydelig, men er samtidig en fryd for øyet.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå