Lurvina Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Hvem er det egentlig som finner på å kjøpe slikt? Kan ikke helt skjønne fordelene med den, hva skjer hvis badedøra er lukket, pus må bæsje i gangen? :klø: http://www.tvshop.com/index.phtml?set_country=NO
Lurvina Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 27. februar 2007 Linken funket visst ikke, se under hushold så helt nederst under rengjøring.
Gjest gjesta Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 (her passet nicket mitt endelig 100%) Det er noe av det teiteste jeg har sett - dyrt er det også. Og katten ville i hvert fall ikke lært å trekke ned vårt toalett, så da blir det jo skikkelig delikat å gå på do etter pusen...
Arkana Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Kattene våre har kattedoet sitt på badet, så døra til badet vårt må stå på gløtt hele tiden uansett, det er ikke noe problem. Jeg synes det egentlig ser veldig upraktisk ut med denne greia, når katten går på do i kattedoet graver den over med en gang og det blir ingen lukt. Katten kan derimot ikke skylle ned på do, og det kan fort hope seg opp med greier nedi der (to katter som har vært på do i løpet av en hel arbeidsdag...), og selv når vi er hjemme hadde jeg i allefall ikke giddet å gå på badet og sjekke om de har vært på do med jevne mellomrom. Litt uappetittelig for gjester å bruke toalettet og finne rester etter kattene våre, selv om de vet at det er dem og ikke oss. Dessuten tenker jeg at dette er noe laget for menneskers skyld, katten har ingen glede eller fordel av å bruke toalettet, og hvis man ikke gidder å rense en kattedo i ny og ne burde man kanskje ikke ha katt. Men det er egentlig utrolig hva folk finner opp.
la Flaca Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 Men er det så vanskelig å lære katten å skylle ned innimellom da? Trykke med poten sin på spyle-knappen?
Lurvina Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. februar 2007 Men det er ikke alle som har "trykke ned knapp", noen har sån derre "trekke opp greie" for å skylle ned, den tror jeg er litt vanskeligere for katten å håndtere. Men det har vært gøy å sett om katten har klart det da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå