Gjest Gjest_søtnos_* Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Jeg er en jente i midten av tjueårene som siden jeg var tenåring har likt litt eldre menn, dvs. menn som er 10-20 år eldre enn meg. Da jeg var 17 "mistet jeg" jomfrudommen til en som var over 30. Og jeg angret ikke/angrer ikke på det. Er nå sammen med en som er en del eldre enn meg, og vi har det supert. Noen flere jenter her som foretrekker de litt modne mennene fremfor jyplingene? Dvs. heller Hugh Grant, enn Jake Gyllenhaal, for å ta noen kjente eksempler. Det handler ikke bare om sex.
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Heller Jack Nicolson enn homo-hugh! Men ja: skjønner åssen du har det!
Amalie_85 Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Om jeg alltid har.....hmmm tror ikke det. Vet ikke helt. Jeg har vel aldri tenkt noe over hvor gamle menn egentlig er. Men samboren min er 11 år eldre enn meg
Villemarie Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Jeg er en jente i midten av tjueårene som siden jeg var tenåring har likt litt eldre menn, dvs. menn som er 10-20 år eldre enn meg. Da jeg var 17 "mistet jeg" jomfrudommen til en som var over 30. Og jeg angret ikke/angrer ikke på det. Er nå sammen med en som er en del eldre enn meg, og vi har det supert. Noen flere jenter her som foretrekker de litt modne mennene fremfor jyplingene? Dvs. heller Hugh Grant, enn Jake Gyllenhaal, for å ta noen kjente eksempler. Det handler ikke bare om sex. ← Min kjære er blir snart 41. Jeg er 27. Nå ble jeg ikke sammen med han fordi han er eldre enn meg, men jo, jeg ser helt klart at jeg tiltrekkes av menn som er en del eldre enn meg. Menn/gutter på min egen alder finnes jeg ikke spesielt interessert i, men det har ofte med det å gjrøe at de er på et helt annet stadie i livet enn jeg, som fikk barn tidlig og har levd "voksenlivet" en stund allerede. Jeg datet en fyr på min egen elder en stund. Men hans liv bestod av å feste, være samme med gutta, studere (ikke noe galt med det, men det er liksom ikke helt det store å være sammen med en som har kæøyeseng på gutterommet hjemme hos mor, når man selv har vært huseier i 5-6 år og har barn), feste mer osv. Han fikk hetta av tanken på å komme til ferdig pakke med dame, hus, barn.
MsRP Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Jeg liker absolutt ikke eldre menn!! Får egentlig litt grøsninger ved tanken på å være sammen med en som er bare 5-10 år eldre enn meg... Men det kan jo hende jeg hadde sett annerledes på saken om jeg hadde blitt forelska da...
Elbereth Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 Synes absolutt at det er de som er 5-15 år eldre enn meg som er mest attraktive, og sånn har jeg alltid vært. Men det finnes da et par unggutter (nåja, de har passert 30...) som er kjekke også. Men merkelig nok er Mannen like gammel som meg
Mirabella76 Skrevet 27. februar 2007 #8 Skrevet 27. februar 2007 Jeg liker absolutt ikke eldre menn!! Får egentlig litt grøsninger ved tanken på å være sammen med en som er bare 5-10 år eldre enn meg... Men det kan jo hende jeg hadde sett annerledes på saken om jeg hadde blitt forelska da... ← Eg føler det på same måten som deg! Eg har alltid foretrekt jevnaldrande menn. Men eg får ikkje grøsningar av tanken på å vera sammen med ein mann som er kun 5 år eldre enn meg. Det synst eg ikkje er så veldig mykje. Men noko særlig meir enn det, hadde vore uaktuelt. Og ja, eg og får grøsningar av tanken på å vera sammen med ein mann som er 10 år eldre enn meg, eller meir. Det hadde eg ikkje takla.
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2007 #9 Skrevet 27. februar 2007 Eg føler det på same måten som deg! Eg har alltid foretrekt jevnaldrande menn. Men eg får ikkje grøsningar av tanken på å vera sammen med ein mann som er kun 5 år eldre enn meg. Det synst eg ikkje er så veldig mykje. Men noko særlig meir enn det, hadde vore uaktuelt. Og ja, eg og får grøsningar av tanken på å vera sammen med ein mann som er 10 år eldre enn meg, eller meir. Det hadde eg ikkje takla. ← Det er vel helst de jentene som er modne oppi hodet, modne av vesen/personlighet, som foretrekker litt mer modne menn. Skjønner godt at at jenter med høy fjortisfaktor vil ha jevnaldrende gutter.
Mirabella76 Skrevet 27. februar 2007 #10 Skrevet 27. februar 2007 Det er vel helst de jentene som er modne oppi hodet, modne av vesen/personlighet, som foretrekker litt mer modne menn. Skjønner godt at at jenter med høy fjortisfaktor vil ha jevnaldrende gutter. ← Berre for å ha det sagt, så er det eg som er den modne i forholdet eg er i, sjølv om kjæresten min er nesten 3 år eldre enn meg. For ein latterlig kommentar forresten!
Amalie_85 Skrevet 27. februar 2007 #11 Skrevet 27. februar 2007 Berre for å ha det sagt, så er det eg som er den modne i forholdet eg er i, sjølv om kjæresten min er nesten 3 år eldre enn meg. For ein latterlig kommentar forresten! ← syns du det??? :klø: syns da det virket ganske fornuftig. Det er svært svært få menn på min alder jeg kunne tenkt på som potensiell kjæreste materiale fordi de er for unge i hode, for jeg er moden for alderen min og sikkert derfor jeg passer så bra sammen med kjæresten min, siden han er eldre. For det er vel det innlegget gikk ut på, at når en gutt og en jente er like gamle er ofte jenta mer moden og virker eldre.
Mirabella76 Skrevet 27. februar 2007 #12 Skrevet 27. februar 2007 (endret) syns du det??? :klø: syns da det virket ganske fornuftig. Det er svært svært få menn på min alder jeg kunne tenkt på som potensiell kjæreste materiale fordi de er for unge i hode, for jeg er moden for alderen min og sikkert derfor jeg passer så bra sammen med kjæresten min, siden han er eldre. For det er vel det innlegget gikk ut på, at når en gutt og en jente er like gamle er ofte jenta mer moden og virker eldre. ← Poenget er at eg foretrekker menn som er jevnaldrande med meg, men helst litt modne oppi hovudet. Eg tenner ikkje på eldre menn, fordi eg synst dei ser for gamle ut i forhold til meg (utsjåandsmessig). Då hjelper det lite at dei er modne oppi hovuda sine også (som er ein positiv ting), når dei ikkje tenner meg fysisk! Endret 27. februar 2007 av Mirabella76
Amalie_85 Skrevet 27. februar 2007 #13 Skrevet 27. februar 2007 Poenget er at eg foretrekker menn som er jevnaldrande med meg, men helst litt modne oppi hovudet. Eg tenner ikkje på eldre menn, fordi eg synst dei ser for gamle ut i forhold til meg (utsjåandsmessig). Då hjelper det lite at dei er modne oppi hovuda sine også (som er ein positiv ting), når dei ikkje tenner meg fysisk! ← ok der kan man se hvor forskjellig man kan lese ting
Mystiq Skrevet 27. februar 2007 #14 Skrevet 27. februar 2007 Frem til nå har jeg vært sammen med gutter som har vært 6-7 år eldre enn meg...nå har jeg rotet meg borti en på min egen alder...og begynner å skjønne hvorfor jeg har vært sammen med eldre gutter.......
Gjest Gjest 1 Skrevet 27. februar 2007 #15 Skrevet 27. februar 2007 Ja, det er tiltrekkende med menn som er litt eldre og som vet hva de driver med i arbeidslivet. Det er kjekt å lære triks i arbeidslivet fra de som er litt eldre.
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2007 #16 Skrevet 27. februar 2007 Neeei! Gjest 1! Har du fått deg avatar også, nå? Flott og fint bilde, ikke noe å si på det. Men du er liksom ikke en av oss gjestene lenger Synes du har blitt litt for myk i det siste også. Snart begynner du vel å kosemose og får deg dagbok og greier. Gjestene er ikke som de var
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2007 #17 Skrevet 27. februar 2007 jeg har absolutt ingen greie for eldre menn.. har jo mye med min alder å gjøre og, foretrekker å finne meg folk som er i samme situasjon som meg på en måte.. merker jo nå, som jeg har blitt student, at jeg kan finne gutter som er 5 år eldre enn meg interessante.. fordi vi begge studerer, på en måte.. har alltid vært sammen med jevnaldrende, men vil ikke kalle meg veldig umoden fordi.. ..
Cognizance Skrevet 27. februar 2007 #18 Skrevet 27. februar 2007 Jeg synes det er litt rart at noen menn gidder å være sammen med folk som er 10-15 år yngre enn dem selv, i alle fall når dama er under 30. Det må jo fort kunne bli forhold med massiv ubalanse i modenhet og livserfaring. Tenk å ligge med ei jente på 17, iik, de er jo ikke ferdig utvokst en gang.
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2007 #19 Skrevet 27. februar 2007 Jeg synes det er litt rart at noen menn gidder å være sammen med folk som er 10-15 år yngre enn dem selv, i alle fall når dama er under 30. Det må jo fort kunne bli forhold med massiv ubalanse i modenhet og livserfaring. Tenk å ligge med ei jente på 17, iik, de er jo ikke ferdig utvokst en gang. ← Man kan jo få dekket sine intellektuelle behov andre steder...
Gjest *Magica* Skrevet 27. februar 2007 #20 Skrevet 27. februar 2007 Jeg tenker egentlig mer på personlighet enn alder. Har ofte hatt sans for menn som er eldre enn meg, men han jeg valgte er bare et par år eldre enn meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå