Quirky Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Jeg fant noen topper på JC jeg har blitt helt forelsket i, og gikk tilbake i dag for å få tak i to til i samme fargene. Noen andre som gjør dette?
Gjenglemt sykkellås Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Det har hendt at jeg har kjøpt flere av samme type klesplagg (for eksempel i forskjellig farge), men som regel angrer jeg bittert på det senere når jeg har blitt lei av plaggene. Når jeg tenker meg om har jeg faktisk masse like klær i ulik farge. Hvorfor?! Det er jo litt tullete egentlig.
Arkana Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Det hender jeg gjør det med bukser, jeg bruker nesten bare svarte dressbukser, så det er få forskjeller på dem uansett. Jeg kjøper også gjerne flere like BH'er eller truser (evt i forskjellige farger). Men jeg kjøper aldri (eller svært sjelden, kan i allefall ikke huske sist) to av samme topper.
Gjest Deception Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Jeg er så kresen at jeg godt kunne tenkt meg å ha flere av samme topp. Når det gjelder basictopper, har jeg jo det, og jeg har også to likedanne skjorter fra Mexx, bare i ulike farger (en hvit, den andre lyseblå). Jeg må ut på toppe-jakt i helga, og håper jeg finner noe jeg faktisk kan tenke meg å kjøpe i flere farger.
Gjest gjesta Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Jeg tenker noen ganger på det om jeg finner et veldig fint plagg, men bare ytterst sjelden kjøper jeg to eller flere. Unntak er basicplagg som trøyer, singleter o.l, da kan jeg kjøpe to eller flere i ulike farger når jeg finner noe som er fint. De få gangene jeg har kjøpt to av et mer spesielt plagg som skjerf og skjørt har det endt med at det ene blir liggende ubrukt. Selv om jeg gjerne får noen få yndlingsplagg i løpet av sesongen tror jeg jeg "trenger" å gå kledd i noe annet innimellom.
gizmoo Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 Hvis det er en topp jeg liker f.eks pleier jeg å kjøpe den i flere farger....
Gjest Frk Åberg Skrevet 27. februar 2007 #7 Skrevet 27. februar 2007 Det har hendt at jeg har kjøpt to basisplagg i forskjellige farger. Men det hender jeg ikke finner ut hva jeg liker ekstra godt før jeg har vasket plagget noen ganger og brukt det litt (med mindre det er noe fra en dyr butikk med god kvalitet, og det er på tilbud). Hvis det er snakk om mer spesielle ting, kjøper jeg aldri to liker, ikke i ulike farger helle.r
Bjørk Skrevet 27. februar 2007 #8 Skrevet 27. februar 2007 Når jeg finner en jeans som passer kjøper jeg gjerne flere!! Har funnet supre på Vivikes:)
Susannah Skrevet 27. februar 2007 #9 Skrevet 27. februar 2007 Åja, jeg har flere slike like topper i skuffen. Har funnet ut at Zara har godt basic-utvalg (i utlandet, har ikke vært i Oslo), derfra har jeg flere singleter i ulike farger. Kjøpte en genser der før jul og angrer på at jeg ikke kjøpte et par til. I London i fjor kjøpte jeg 2 cardigans derfra, kjøpte heldigvis to med en gang, skjønte at de kom til å bli brukt. Ja, og fra Cubus, de har noen veldig fine enkle bomulls-tskjorter og langermede gensere, tror faktisk de heter basic. Veldig gode. Ofte angrer jeg litt på at jeg kjøper ulike farger, men det er på en måte litt rart å kjøpe 2 hvite gensere på en dag, så ender med å ta to i ulike farger.
India Skrevet 27. februar 2007 #10 Skrevet 27. februar 2007 ja jeg kjøper ofte flere plagg med forskjellig farge. alle typer klær egentlig
Gjest Eir Skrevet 27. februar 2007 #11 Skrevet 27. februar 2007 Topper og skjørt kan jeg kjøpe flere av i samme farge dersom jeg liker dem, bukser kjøper jeg gjerne flere helt like av, dersom jeg først finner noen som er bra.
Gjest Peachbud Skrevet 27. februar 2007 #12 Skrevet 27. februar 2007 Nei, aldri. Synes det lett blir litt kjedelig.
Gjest Frk. Grønn Skrevet 27. februar 2007 #13 Skrevet 27. februar 2007 (endret) , og fra Cubus, de har noen veldig fine enkle bomulls-tskjorter og langermede gensere, tror faktisk de heter basic. Veldig gode. ← De t-skjortene har jeg også! 2 sorte og 2 hvite, hehe. Foruten de, så har jeg 2 topper som jeg har i flere ulike farger. De var rett og slett så gode at jeg måtte ha noen til :-D Endret 27. februar 2007 av StineMa
Mediocre Skrevet 27. februar 2007 #14 Skrevet 27. februar 2007 Samme som en del sier over, basis-plagg kjøper jeg gjerne flere av i forskjellige farger. Topper og sånt som jeg liker
Susannah Skrevet 27. februar 2007 #15 Skrevet 27. februar 2007 De t-skjortene har jeg også! 2 sorte og 2 hvite, hehe. Foruten de, så har jeg 2 topper som jeg har i flere ulike farger. De var rett og slett så gode at jeg måtte ha noen til :-D ← Ja, sant de er gode! Må få meg noen nye t-skjorter nå, har den svarte og den kan jo brukes til det meste. Kanskje jeg skal slå til og kjøpe 2 i samme farge denne gangen!
Gjest Gjest 1 Skrevet 27. februar 2007 #16 Skrevet 27. februar 2007 Jeg fant noen topper på JC jeg har blitt helt forelsket i, og gikk tilbake i dag for å få tak i to til i samme fargene. Noen andre som gjør dette? ← Absolutt. Er det noe sitter særdeles bra på fasongen kjøper jeg gjerne inn flere av samme modell i ulike farger. Er ikke det praktisk?
Gjest Marillia Skrevet 27. februar 2007 #17 Skrevet 27. februar 2007 Enkle skjorter, topper og dressbukser kjøper jeg glatt i forskjellige farger når jeg først finner et plagg jeg liker.
Gjest Lea Skrevet 27. februar 2007 #18 Skrevet 27. februar 2007 Hverdagsplagg kjøper jeg gjerne flere av (i forskjellige farger) når jeg finner noe jeg liker. Den siste tiden har det gått mye i langermede t-skjorter fra Cubus eller H&M. Om jeg finner rimelige, fine jeans, så kjøper jeg gjerne flere av samme modell, men gjerne i forskjellige farger/nyanser. Det er veldig sjelden at jeg kjøper to plagg med som har samme farge.
Tusseline Skrevet 27. februar 2007 #19 Skrevet 27. februar 2007 Ja, det har skjedd. Pleier som regel helst å gjelde basictopper.
Rexina Skrevet 27. februar 2007 #20 Skrevet 27. februar 2007 Jepp, jeg har gått så langt at jeg har to like antrekk bare i forskjellig farge. Dvs. at jeg har et sigøynerskjørt i to ulike farger, en fin singlet (litt spesiell) i tre farger (holdt på å kjøpe den i brun også, men klarte å styre meg), og samme jakke i to farger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå