Gå til innhold

Noen gode forslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi pusset opp kjøkkenet for en god stund siden, men har ennå ikke samlet oss til å flislegge over kjøkkenbenken. :sjenert:

lurte på om noen har gode forslag til flisevalg? -får ikke helt bestemt meg for hva jeg har lyst på. i utgangspunktet har jeg lyst på mosaikkfliser, men jeg er åpen for forslag. farge klarer jeg ikke bestemme meg for...

vi har dette kjøkkenet fra ikea:

hallarum 1

hallarum 2

veggene er malt i eggehvitt. taket har spotter. gulvet er skifer.

kjøkkenet er ganske lite, men benker og skap på hver side og benk foran vinduet med spiseplass til to...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte å nevne at vi har lys grå benkeplate (fra ikea) -den heter vel aluminiummønstret....

Skrevet

Noe fliser som går i grått / skiferfarge?

Skrevet

Tror jeg hadde valgt noe lys grått. Er selv litt lei av mosaikk, men det går jo an å se på fliser i 10x10cm eller noe?

Hvis du liker glass, så syns jeg den litt grønne tonen i tykt glass er lekker sammen med grått og rødlige tretoner. Er jo mange som velger å bestille glassplater etter mål og har over benken. Veldig lett å holde rent er det jo også :)

Skrevet

Vi hadde samme kjøkken før, men med marmorlaminat på benkeplate og beige vegger. Hadde hvite mosaikkfliser, veldig fint :)

Men grått/skifter er nok bedre hos dere, siden dere har hvite vegger...

Skrevet

Jeg hadde valgt noe i nesten samme farge som benkeplata eller kanskje som veggene ellers i rommet. Tror at det kan blir veldig mørkt om du velger noe som er mørkere enn benkeplaten.

Skrevet

Turkise mosaikkfliser. :hjerter:

Men jeg elsker turkis da. Og spesielt sammen med brunt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...