Petra Prøvedokke Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 vi pusset opp kjøkkenet for en god stund siden, men har ennå ikke samlet oss til å flislegge over kjøkkenbenken. lurte på om noen har gode forslag til flisevalg? -får ikke helt bestemt meg for hva jeg har lyst på. i utgangspunktet har jeg lyst på mosaikkfliser, men jeg er åpen for forslag. farge klarer jeg ikke bestemme meg for... vi har dette kjøkkenet fra ikea: hallarum 1 hallarum 2 veggene er malt i eggehvitt. taket har spotter. gulvet er skifer. kjøkkenet er ganske lite, men benker og skap på hver side og benk foran vinduet med spiseplass til to...
Petra Prøvedokke Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 27. februar 2007 glemte å nevne at vi har lys grå benkeplate (fra ikea) -den heter vel aluminiummønstret....
Sun Mei Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Noe fliser som går i grått / skiferfarge?
Kvist Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Tror jeg hadde valgt noe lys grått. Er selv litt lei av mosaikk, men det går jo an å se på fliser i 10x10cm eller noe? Hvis du liker glass, så syns jeg den litt grønne tonen i tykt glass er lekker sammen med grått og rødlige tretoner. Er jo mange som velger å bestille glassplater etter mål og har over benken. Veldig lett å holde rent er det jo også
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Vi hadde samme kjøkken før, men med marmorlaminat på benkeplate og beige vegger. Hadde hvite mosaikkfliser, veldig fint Men grått/skifter er nok bedre hos dere, siden dere har hvite vegger...
Gjest Lea Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 Jeg hadde valgt noe i nesten samme farge som benkeplata eller kanskje som veggene ellers i rommet. Tror at det kan blir veldig mørkt om du velger noe som er mørkere enn benkeplaten.
Frida Frosk Skrevet 27. februar 2007 #7 Skrevet 27. februar 2007 Turkise mosaikkfliser. Men jeg elsker turkis da. Og spesielt sammen med brunt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå