Mies Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Hei, sitter med budgettet nå, på tide å få det på plass i detalj, så vi ser hva vi faktisk har råd til. Tråkker meg gjennom dagen, og har satt opp masse punkt som skal gjøres. Noen av disse er bare poster ala "dekke bordet", mens andre er servietter og catring og slikt. De poster som har utgifter tilkyttet skiller jeg ut i et eget budgett, og det er altså det jeg sitter med nå. Har forresten funnet ut at det ikke koster noe med kunngjøring og bilde i noen av avisene vi har tenkt på, så det var jo kjekt :D Jeg lurer på om noen av dere andre kan fortelle meg hva dette kan koste. Jeg regner med 100 gjester. Tar dessuten gjerne imot tips på hvor jeg kan få fatt i dette, bor i Oslo, kan dessuten handle på nett. -Servietter middag. "vanlige" skikkelige middagsservietter, ikke spesiallagede, minimum 110 servietter -Leie et stereoannlegg (til dans). -Lys, pene slanke hvite stearinlys som brenner pent. (behøver ikke være ekstra lange) -Hvor mye frukt (jordbær og kansje noe annet) regner man før middag de får 1.5 time å vente, middag er kl 16 00, sammen med jordbær serveres en kringle (og drikke). Dersom noen andre har noen lignende spm så kan de jo poste her de også :D
Mrs B Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Ta deg en titt på nettet, søk fra google el.no, du finner sikkert noe der! Ellers kan ikke jeg hjelpe med å beregne frukt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå