Doratheexplorer Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Jeg lurer på om noen her inne kan tipse meg om butikker i Oslo og omegn? Skal bl.a. titte på sko og undertøy når jeg skal dit i mars. Blir veldig glad for tips, det være seg sko, undertøy eller annet
Mies Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Lalina er en veldig ok undertøysbutikk. Den ligger på Sankthanshaugen. Der er de hyggelige, (og om du har litt ukurant størrelse så er de et funn da de har meget bredt utvalg).
Doratheexplorer Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2007 *dytter opp* Noen andre som vet?
ally82 Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 Jeg var i oslo for noen uker siden og da var jeg på Brudebutikken og BryllupsButikken begge forretningene har lokaler i samme bygg, veldig praktisk! Kjøpte meg kjole på Brudebutikken, hvor de har litt utvalg av sko og tiara.. en veldig bra butikk med bra utvalg av forskjellige kjoler. På Bryllups Butikken har de kjempe mye gøy, alt mulig dill. Jeg fant fine engangskamera til bordene, såpebobler, voks til å lime igjen innbydelsene +++ Du finner begge butikkene i Øvre Slottsgate 17 http://www.bryllupsbutikken.no http://www.brudekjolen.no
Doratheexplorer Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2007 (endret) Takk for tips, flere forslag? Endret 8. mars 2007 av Anneb
rsa Skrevet 8. mars 2007 #6 Skrevet 8. mars 2007 Hei, Du kan prøve decorium hvis du skal ha invitasjoner, dill dall osv. (decorium.no) Ellers selger Eden Brud fine kjoler, undertøy osv. (edenbrud.no) Men når det gjelder sko bør du prøve både Grensen og Lille Grensen. Der finnes det flere skobutikker. Jeg skal hvertfall se om jeg finner hvite pensko som kan brukes etter bryllupet også. Har hørt at brudeskoene fort blir stygge, og personlig synes jeg de er så overprisede at det gjør vondt i lommeboka Men det er nå min mening da.
Mies Skrevet 10. mars 2007 #7 Skrevet 10. mars 2007 Dersom du ikke har laget inbydelser mm så er det verdt å ta en tur på papirgaleriet, ligger i kjelleren på Norway design ved Nasjonalteateret. Byens aller beste butikk for papir, de har ALT og ikke dyrere enn i andre hobbybutikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå