Cupcake Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 (endret) Har dere sett den? Link her ->"Pop! Goes My Heart". Synes den er litt catchy jeg! Den er visst fra den nye filmen hans, "Music & Lyrics". Endret 27. februar 2007 av Cupcake
Gjest beekeeper Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Å herrefred.. Nå skal jeg gå å begrave meg i zeppelin skivene mine så kanskje det er et håp om at jeg overlever dagen.. Not my cup of tea for å si det sånn
Gjest Talula Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Oi da. Ja, selve melodien var litt catchy, men det er for 80 -talls for meg. Kan ikke fordra sånn synthesizer musikk :hår:
Gjest beekeeper Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Men det er vel ikke en dønn seriøs video??? det er vel mer som en spøk, er det ikke? Virket ivertfall sånn..
Gjest Talula Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Men det er vel ikke en dønn seriøs video??? det er vel mer som en spøk, er det ikke? Virket ivertfall sånn.. ← Jeg vet ikke helt jeg, antakelig er det vel en spøk, noe som skal inngå i filmen. Har ihvertfall aldri hørt om at Hugh Grant har hatt noen musikk - karriere før..
Søtpotita Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 Er mest sannsynleg ein spøk, men eg syns den var ganske kul! Er litt glad i sånn 80-tals musikk
Anglofil Skrevet 27. februar 2007 #7 Skrevet 27. februar 2007 (endret) Ja, har sett den. Den ble laget til filmen 'Music & Lyrics', som har premiere snart i Norge. Har vært og sett den på pressevisning. Så det er ikke seriøst, den ble faktisk laget til filmen. Filmen forøvrig er faktisk ganske morsom, vel jeg syntes ihvertfall det. Handler om en avdanket 80-tallsstjerne som skal skrive en sang til verdens mest kjente popartist. Drew Barrymore spiller jenta som vanner blomstene hans og som ender opp med å bli låtskriver med Hugh Grant. Mvh Yvonne Endret 27. februar 2007 av yvonne
Pnin Skrevet 27. februar 2007 #8 Skrevet 27. februar 2007 Hihi, herlig 80-tallsharselasa. Og lignet ikke Grant litt på Gessle i den filmen?
Gjest Nattblomst Skrevet 27. februar 2007 #11 Skrevet 27. februar 2007 Grøss! Men filmen skal jeg se!
Søtpotita Skrevet 12. mars 2007 #13 Skrevet 12. mars 2007 Nokon andre som har sett filmen? Har litt lyst å sjå den, er det mykje musikk i den? Er litt redd det skal vera sånn typisk klisse-klisjè-styr som vanlegvis er i dei filmane som Hugh Grant er med i.
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2007 #14 Skrevet 13. mars 2007 Filmen er kjempesøt, jeg og mannen storkoste oss anbefales
Nasseline Skrevet 14. mars 2007 #15 Skrevet 14. mars 2007 Hihi, herlig 80-tallsharselasa. Og lignet ikke Grant litt på Gessle i den filmen? ← Jaaaaa, han lignet veldig mye på Per Gessle!! Og forøvrig så er jo videoen en "spøk", for den er jo laget til filmen. Men litt kul var den, og sangen satt spikret i hodet mitt...
Gjest Advena Skrevet 14. mars 2007 #16 Skrevet 14. mars 2007 Er hekta, jeg! Når han synger "Let`s go (...)" og slenger på hodet holder jeg på å dævve av latter! Han er genial!
Gjest Kruspernille Skrevet 14. mars 2007 #17 Skrevet 14. mars 2007 Jepp, den festet seg godt i hjernebarken! Forøvrig synets jeg Hugh var smekksøt i den videoen, noe jeg aldri har syntes at han er før. Sikkert 80-tallsstilen som gjorde susen.
Gjest Miss_alexandria Skrevet 15. mars 2007 #18 Skrevet 15. mars 2007 Jeg så filmen på premieren forrige uke og vi likte den. Jeg har allerede lastet ned soundtracket. Jeg synes sangen er catchy. De jeg har spilt sangen for synes den er bra...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå