Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har dere sett den? Link her ->"Pop! Goes My Heart". Synes den er litt catchy jeg! :sjenert:

Den er visst fra den nye filmen hans, "Music & Lyrics".

Endret av Cupcake
Videoannonse
Annonse
Gjest beekeeper
Skrevet

Å herrefred..

Nå skal jeg gå å begrave meg i zeppelin skivene mine så kanskje det er et håp om at jeg overlever dagen..

Not my cup of tea for å si det sånn

Skrevet

Oi da. Ja, selve melodien var litt catchy, men det er for 80 -talls for meg. Kan ikke fordra sånn synthesizer musikk :hår:

Gjest beekeeper
Skrevet

Men det er vel ikke en dønn seriøs video???

det er vel mer som en spøk, er det ikke? Virket ivertfall sånn..

Skrevet
Men det er vel ikke en dønn seriøs video???

det er vel mer som en spøk, er det ikke? Virket ivertfall sånn..

Jeg vet ikke helt jeg, antakelig er det vel en spøk, noe som skal inngå i filmen. Har ihvertfall aldri hørt om at Hugh Grant har hatt noen musikk - karriere før..

Skrevet

Er mest sannsynleg ein spøk, men eg syns den var ganske kul! :digge: Er litt glad i sånn 80-tals musikk :)

Skrevet (endret)

Ja, har sett den. Den ble laget til filmen 'Music & Lyrics', som har premiere snart i Norge. Har vært og sett den på pressevisning. Så det er ikke seriøst, den ble faktisk laget til filmen. Filmen forøvrig er faktisk ganske morsom, vel jeg syntes ihvertfall det. Handler om en avdanket 80-tallsstjerne som skal skrive en sang til verdens mest kjente popartist. Drew Barrymore spiller jenta som vanner blomstene hans og som ender opp med å bli låtskriver med Hugh Grant.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Skrevet

Hihi, herlig 80-tallsharselasa.

Og lignet ikke Grant litt på Gessle i den filmen?

• 2 uker senere...
Skrevet

Nokon andre som har sett filmen? Har litt lyst å sjå den, er det mykje musikk i den? :) Er litt redd det skal vera sånn typisk klisse-klisjè-styr som vanlegvis er i dei filmane som Hugh Grant er med i.

Gjest Gjesta
Skrevet

Filmen er kjempesøt, jeg og mannen storkoste oss :)

anbefales :)

Skrevet
Hihi, herlig 80-tallsharselasa.

Og lignet ikke Grant litt på Gessle i den filmen?

Jaaaaa, han lignet veldig mye på Per Gessle!! Og forøvrig så er jo videoen en "spøk", for den er jo laget til filmen. Men litt kul var den, og sangen satt spikret i hodet mitt... :)

Gjest Advena
Skrevet

Er hekta, jeg! :ler: Når han synger "Let`s go (...)" og slenger på hodet holder jeg på å dævve av latter! Han er genial! :ler:

Gjest Kruspernille
Skrevet

Jepp, den festet seg godt i hjernebarken!

Forøvrig synets jeg Hugh var smekksøt i den videoen, noe jeg aldri har syntes at han er før. :forvirret: Sikkert 80-tallsstilen som gjorde susen. :ler:

Gjest Miss_alexandria
Skrevet

Jeg så filmen på premieren forrige uke og vi likte den. Jeg har allerede lastet ned soundtracket. Jeg synes sangen er catchy. De jeg har spilt sangen for synes den er bra...hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...