Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker Skinoren salve i ansiktet morgen og kveld. Tåler den godt, og synes den har en viss effekt på tilstoppede porer. Men jeg lurer på om jeg også kan bruke Dermalogicas Gentle ett-eller-annet et par ganger i uken som tidligere? (Husker ikke navnet i farten, type fruktsyre-peeling) Har Skinoren en peeling-effekt slik at det ikke er nødvendig med ytteligere peelingprodukter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skinoren har vel ingen peelende effekt, og du kan fint peele ansiktet i tilegg:) bruker du skinoren i hele ansiktet? Den er enormt sterk, og jeg ville anbefale og bare bruke den lokalt på kvisene. (den tørker ut huden noe forferdelig, så husk å bruke fuktighetskrem i tilegg) :)

Skrevet

Utrolig nok har Skinoren ingen uttørkende effekt på huden min. Jeg bruker den i hele ansiktet og har ingen problemer med det. Bruker selvfølgelig fuktighetskrem i tillegg.

Men takk for svar, da kan jeg peele som før :)

Skrevet

Jeg bruker også skinoren, og bruker peeling i tillegg. Det fungerer helt fint for meg i hvert fall. Å bruke skinoren bare på kvisene blir litt meningsløst, siden den først og fremst virker forebyggende på sorte prikker og kviser, den gjør ikke så mye med kviser som allerede har kommet. Den er ikke uttørkende på min hud heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...