Gjest evyl Skrevet 23. februar 2003 #1 Del Skrevet 23. februar 2003 kjærsten min sine baller lukter alltid så osteaktig. bare et par timer etter at han har dusjet seg og brukt sepe stinker ballene hans av ost. er det slik hos alle menn eller er det noe gæli med ham? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. februar 2003 #2 Del Skrevet 23. februar 2003 kjærsten min sine baller lukter alltid så osteaktig. bare et par timer etter at han har dusjet seg og brukt sepe stinker ballene hans av ost. er det slik hos alle menn eller er det noe gæli med ham? Kan jeg foreslå en omgang med barberhøvelen samt underlivssåpe?! Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 23. februar 2003 #3 Del Skrevet 23. februar 2003 Tror ikke det vil være nok Milla, denne fyren er vel bare en sådan en som har høy produsjon av smegma.Ikke noe å gjøre med det untatt kastraksjon..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. februar 2003 #4 Del Skrevet 23. februar 2003 OSTEBALLER :o Trodde seriøst at noen hadde postet et Mat&Drikke innlegg feil. :o Hmmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 23. februar 2003 #5 Del Skrevet 23. februar 2003 Milla ser du at enkelte av innleggene våre har forsvunnet. moderatorene har lite å gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 23. februar 2003 #6 Del Skrevet 23. februar 2003 OSTEBALLER :o Trodde seriøst at noen hadde postet et Mat&Drikke innlegg feil. :o Hmmm. Jeg også!! Uff, beklager, ikke meningen å le av problemet. Har nok ingen råd annet enn intimsåpe og om det ikke blir bedre, en legetur...eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lex Icon Skrevet 25. februar 2003 #7 Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg vil også anbefale en god barberhøvel og underlivssepe. Underliv skal nytes og da må også luktesansen tilfredsstilles. Hva med underlivsdeodorant for osteballene hans? Jeg bruker selv kun vanlig Axe. Den lukter så himla godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 26. februar 2003 #8 Del Skrevet 26. februar 2003 bruker du den på ballene dine??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. februar 2003 #9 Del Skrevet 26. februar 2003 Usj, tenk å slikke baller med axesmak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. februar 2003 #10 Del Skrevet 26. februar 2003 Usj, tenk å slikke baller med axesmak! Takk Starfish- det holder i massevis Anbefaler forsatt barbering, Asan underlivssåpe og thermalaqua-spray. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2003 #11 Del Skrevet 27. februar 2003 lurer bare på hva en barberhøvel kan utrette i dette tilfellet???? Vil vel egentlig tro at problemet da bare vil bli værre! For så lenge det er balla det lukter av, og ikke penishodet, kan vi utelukke lukt av smegma (kukost). Derfor er det mest nærliggende å tro at det har noe med svettelukt å gjøre. Og hva er funksjonen til kjønnsår? Jo, det er der nemlig for å "lufte" ballene slik at man ikke skal gå rundt med klamme baller. For klamme baller kan føre til sopp!!!! Kanskje er det det han har, og at det er fra det lukten kommer? Det jeg tror, er at kjæresten din bør prøve å ungå trange truser/ boksere. Jo mere fritt ballene henger, jo bedre trives de Så kjøp inn Dr.Greves intimsåpe og noen vide boksere!!! Ps: Jeg barberer ballene mine selv, så jeg er ikke mot det, hvis noen skulle få inntrykk av det. Men for al del, sørg da for at det er luftig nede i buksene :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå