Elbereth Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Hvilke kjærlighetssanger er dine favoritter? Mine er: * Still Got The Blues - Gary Moore * If I Said (you have a beautiful body) - Bellamy Brothers * Alone - Heart * Love Hurts - Nazareth * Dance Me To The End Of Love - Leonard Cohen * A Little Bit More - Dr Hook * My Love, My Life - Abba Disse blir jeg bare helt mo i knærne av....
Anglofil Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 My Funny Valentine ~ Frank Sinatra It Had to be You ~ Frank Sinatra When I Fall In Love ~ Nat King Cole Right Next to the Right One ~ Tim Christensen Delicate ~ Damien Rice The Way You Look Tonight ~ Elton John Written in the Stars ~ Elton John & Leann Rimes Someone Like You ~ Van Morrison There You'll Be ~ Faith Hill Det vakreste som finns ~ Jahn Teigen Foolish Games ~ Jewel Everytime Our Eyes Meet ~ Lonestar Somebody to Love ~ Queen Love Somebody ~ Robbie Williams She's the One ~ Robbie Williams Isn't She Lovely ~ Stevie Wonder One ~ U2 The Scientist ~ Coldplay You Have Been Loved ~ George Michael You are so Beautiful ~ Joe Cocker This Woman's Work ~ Kate Bush What If ~ Kate Winslet Mvh Yvonne
Gjest Tweek Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Magnet ft. gemma hayes - Lay lady Lay
Gjest mata Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 "En himmel full av stjerner" .... kan du ønske mer?
Tjorven Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Kjærlighetsvisa av Halvdan Siversten Nothing Else Matter avs Metallica
Rexina Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 Går litt i perioder hvilke sanger jeg hører på (jeg er veldig følelsesmenneske), men nå liker jeg: * You Don't Know Me med Jann Arden. * I don´t know how to love him og Everything's Alright (fra Musikalen Jesus Christ Superstar, verdens beste musikk ifølge meg) * I love you og Because you loved me med Celine Dion
:-) anna Skrevet 2. mars 2007 #7 Skrevet 2. mars 2007 1984, de lillos Og en hel haug med Billy Joel-sanger.
Gjest Maksprell Skrevet 2. mars 2007 #8 Skrevet 2. mars 2007 Er ikke så veldig fan av sånn skikkelig løøøøøv sångs men er det en sang som får meg til å smelte bittelitt så er det Songbird med Fleetwood Mac.
Dagoberta Skrevet 2. mars 2007 #9 Skrevet 2. mars 2007 Mad About You, Sting I Try, Macy Gray I Know it's Over, Smiths There is a Light That Never Goes Out, Smiths With or Without You, U2 .. og mange jeg ikke husker i farta.
Gjest synseren Skrevet 3. mars 2007 #10 Skrevet 3. mars 2007 Sigvart Dagsland - Hendt i dag og Alt eg såg Bjørn Eidsvåg - Floden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå