Gå til innhold

Hei Buffy-fans!

Gjest Nattblomst

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bøllefrøet
Håper du har rett, Bøllefrøet.

Har nemlig ikke vært planen min å se Angel-serien.  :sjenert:

Men det burde du virkelig ;) Det var egentlig ikke planen min heller, men jeg digga den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet
Jepp, det var nettopp det klippet jeg tenkte på. Det er fra episoden Salvage fra Angel. ;)

Ja, stemmer det faktisk.

Det var jo med den "nye" Wesley, så da måtte det jo være Angel.

Endret av Bøllefrøet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Faith

Nå har jeg kommet til den episoden der Riley kommer tilbake- med sin agentkone. :overrasket:

Synes Buffy kan fortelle vennene sine om henne og Spike snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endelig kjøpt første og andre sesong og er godt i gang med å se de :) Har vært en deilig helg med andre ord! Var morro å se de igjenn, hadde glemt ut de fleste, bare vage erindringer på enkelte av eppisodene. Gleder meg til å se videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra! Buffy fans :)

Vil anbefale alle sammen følgende album:

Radio Sunnydale, Once More With Feeling og Buffy-soundtracket.

Fineste sangen i serien er Angie Hart - Blue. Låta dukker opp i episoden "Conversations With Dead People".

Favorittepisoden min er Once More With Feeling, har sett den sikkert tusen ganger ;)

YouTube er dessuten et fint sted å finne intervjuer med skuespillerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en Buffyfan her! Jeg begynte egentlig med Angel da det gikk på TV2 på torsdager, men kom sef over til Buffy etter hvert. Har hele Buffy og deler av Angel på DVD, og har sett mye av det uttallige ganger...

Har også hatt min Spike-periode, men jeg liker egentlig alle godt jeg... hadde en greie for Harmony også, syntes hun var så morsom! Og medfølende med bitchy Cordelia... osv. Men jeg tror jeg bare liker serien (Buffy, da) overall fordi den er så flink til å leke med genre. Også er det en kvinnelig hovedperson, da. Kvinnelige helter. Ikke alt dreier seg om mannfolka i denne serien. Den er bare genial! (Hehe, litt feministen av meg kom fram der...)

Skal jeg si noen favorittepisoder... I Angel er det definitivt Hero, Five by five... fra sesong en. Videre liker jeg den episoden Cordy skal passe på Gunn... nei det er så mye. Fred er så søt. Hele sesong to, med Darla... djisus!! Fantastisk! Og å se Angel utvikle seg. Hele historien hans. Herlig.

Av Buffy er det jo hele geniale sesong to, og også sesong tre. Hele sesong fem. Deler av sesong seks. Argh! Where to begin? Musikalen er jo et genistrek, Hush også... The Body griner jeg bare av :( Men jeg må si at Innocence i s2 er kjempebra. Heia Sarah Michelle der asså!! The Gift i s5 er alltid pompøs og deilig, Fool for Love i s5 er morsom å se, Conversations with dead people i s7 er bra, Selfless i s7... nei og nei. Og så er det så mange geniale quotes!! Og GILES! Digger giles.. den episoden han har kjøpt Magic Box og Buffy kommer inn og han har på seg magikerkostyme... priceless...

Nei mener bare å si at det er en fette god serie som jeg aldri blir lei av :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda hardbarka fan her ja :) Velkommen:) :tommelsmil:

Skal kjøpe sesong 4 og 5 av Angel snart :)

Var mer hekta på Buffy enn jeg er i Angel, men er desverre ferdig med Buffy for ca et halvår siden, men regner med at jeg ser serien igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Takk!

Angel sesong 4 og 5 er bra tv, men kanskje ikke like bra som annet Angel og Buffy. Litt mye rart i s4 hvertfall... s5 er jo... eh nei skal kanskje ikke si det... spoiler ;) Men for de som likte Buffy er det nok noe i Angel s5, det kan jeg si.

Har noen episoder av Angel s2 på laptopen... nå fikk jeg lyst til å se :)

Nå kom jeg på en ting forresten... Clem!! Han er jo helt herlig! Det er noe med de små tingene i de seriene asså...

Edit: Glemte å si at jeg har Firefly på DVD også, og har sett Serenity, og det er MINST like brilliant som Buffy! Er faktisk et miljø jeg liker litt bedre også, har alltid likt sci-fi :)

Endret av Annikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Ble ferdig å se sesong 7 for noen dager siden. Trist at det er over. :sjenert:

Spike var søt med krøller, men jeg liker ham bedre med vampyrsveisen. :ler: Ikke så veldig fan av søte menn.

Hvorfor kan ikke Joss vurdere å lage mer Buffy? :sjenert: Jeg synes han kan det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.whedon.info

Her skal det ligge diverse bilder av tegneserien. Men husk at dette er primært for de som vil vite _historien_ videre. For de som også digga det tekniske og enestående med _tv-serien_ så tror jeg man fort kan bli skuffa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest den, men det diskuteres heftig på ulike buffy-forum på nett. Alt er veldig mer futuristisk, men humoren skal være den samme.

Slik ser den ut.

Tror ikke jeg vil lese den... Vil huske Buffy og resten av gjengen slik de var i TV-serien.

Endret av murray
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spike skulle visst være med bare i begrenset grad. :sur: Jeg vil ha en fortsettelse på det som vokste frem mellom henne og Spike i sesong 7.

Endret av Quirky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...